Plan treningowy na zimę

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
Tupak
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 39
Rejestracja: 15 mar 2016, 22:52
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,

Zostały mi 3 tygodnie do zakończenia planu na 1km ( http://bieganie.pl/?cat=19&id=385&show=1 ) Niestety nie biegałem jeszcze zimą i nie wiem jaki plan zastosować. Obaliłem test w tym roku właśnie na kilometrze (3:47) i nie mogę sobie na to pozwolić w roku następnym... Znalazłem co prawda jakiś plan (http://bieganie.pl/?cat=2&id=1577&show=1) ale obawiam się, że bieganie x5 będzie to zdecydowanie za dużo, tym bardziej, że x3 będę ćwiczył na siłowni, a co najmniej x2 na basenie. Chciałbym poświęcić na bieganie 3-4 dni w tygodniu. Biegam regularnie (3-5 razy w tygodniu) od początku marca - więc jeszcze jestem amatorem w tej dziedzinie. :)

Idea jest taka, abym nie stracił tego co udało mi się uzyskać przez kilka ostatnich miesięcy...

Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam :)
New Balance but biegowy
yaki
Wyga
Wyga
Posty: 96
Rejestracja: 19 lis 2006, 17:02
Życiówka na 10k: 41:27
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

"Pocieszam się faktem, że ważę 100kg i po redukcji powinno być lepiej."... Myślę że plan na zimę to mniej pocieszania tylko plan na -20 kilo. I nie piszę tego zgryźliwie tylko szczerze podpowiadam.
Tupak
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 39
Rejestracja: 15 mar 2016, 22:52
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

yaki pisze:"Pocieszam się faktem, że ważę 100kg i po redukcji powinno być lepiej."... Myślę że plan na zimę to mniej pocieszania tylko plan na -20 kilo. I nie piszę tego zgryźliwie tylko szczerze podpowiadam.
Bardzo się ciesze, że się o mnie martwisz, ale nie zauważyłeś jednej rzeczy.

"Pocieszam się faktem, że ważę 100kg i po redukcji powinno być lepiej."

http://imgur.com/a/55Inc

To jak będzie z tym planem? Jakieś ciekawe propozycje?
pawelvod
Stary Wyga
Stary Wyga