Jak komuś się nie chce tego wszystkiego czytać to zapraszam od razu do czerwonego pola

Zacznę od tego że nie jestem całkowitym laikiem w temacie biegania. Ale miałem dosyć długą przerwę około roku a od w miarę usystematyzowanej "kariery" zawodniczej zaraz miną 2 lata a mam wydaje mi się ciekawą koncepcje co do jakiegoś powrotu tylko prosiłbym o jakieś porady uwagi i opie*dol. Bez zagłębiania się w szczegóły to powiem że biegałem wszystko od 800 m do 21 km i muszę przyznać że im dłuższy dystans tym lepiej. Jako że wszystko robię teraz tylko dla indywidualnej satysfakcji, eksperymentu i sentymentu to mogę wyznaczyć sobie cel jaki mi się tylko podoba i robić co tylko się zechce (w miarę rozsądku) . I obieram że w tym roku pańskim 2015 przebiegnę 5km w 17 minut (PB 16:24) oraz dyszkę w 35 (PB {nieoficjalne treningowe w przełaj}34:30), jestem pewny że przy ciężkiej pracy uda mi się to zrobić. Gdy przeglądam moje notatki treningowe dowiaduje się że najlepsze efekty miałem przy treningu który był stworzony z samych wybiegań gdzie od początku przebieg tygodniowy skupiał się w granicach 80-120. Aktualnie też zakładam ok. 100 km tygodniowo. Tyle że tym razem sytuacja jest nieco inna wtedy miałem stałą wagę 73 kg przy 192 wzrostu teraz mam 80 kg, przez prawie 2 lata przypalałem fajki. Co do jakieś takiego aktywności to staram się raz na tydzień iść na łyżwy,trenowałem trochę kalisteniki a od stycznia była tylko siłka kurczak i twaróg(to na pewno nie jest sport dla mnie). Wracając do tematu to chciałbym na czerwiec w miarę możliwości być gotowy przynajmniej na tę 5 km jeśli się nie uda to też fajnie byle bym nad tym pracował. Na tą chwilę myślę o takim treningu - 6 dni w tygodniu pierwszy trening minimum 10 km, 2 trening 30 minut wolnego tępa +(3 razy w tygodniu siłka) w dni bez siłki porobię rytmy lub podbiegi. Jako że aktualnie mieszkam w górach to chce skorzystać z terenu i zrobić jedną z tych 10 w terenie(wykonać ją przed czy po dniu przerwy aktywnej) Do tego dużo snu (prz