Dopasowanie treningu/diety.

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
Adrian6211
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam. Jestem nowy na forum, postanowiłem tu napisać, ponieważ mam pewien problem. Otóż, we wrześniu 2015 roku jest ślub mojego brata. Do tego czasu chciałbym trochę poprawić swoją sylwetkę. Jestem studentem, dlatego też nie zawsze mam czas na siłownię itp. Przygodę z bieganiem zacząłem w czerwcu 2014, przez 2 miesiące robiłem to regularnie (co dwa dni). Robiłem różne dystanse, w zależności od dnia, raz mogło to być 5 kilometrów, innym razem 7. Po tych dwóch miesiącach zacząłem pracować i nie miałem czasu na treningi. Teraz na studiach postanowiłem zacząć biegać raz jeszcze. Zauważyłem jednak że 2 miesiące regularnego treningu przynosły znikome efekty (minut 1 kilogram). Dlatego też piszę z prośbą o pomoc tutaj. Ktoś mógłby polecić dobrą dietę dla studenta? Oczywiście odstawienie słodyczy i alkoholu to rzecz wiadoma. Mam 190 cm wzrostu i ważę ok. 95 kilogramów. Jeśli napisałem w złym dziale to przepraszam. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :)
PKO
Awatar użytkownika
blackfish
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Zobacz moją odpowiedź w tym wątku:
http://www.bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=9&t=43364
Awatar użytkownika
adam1adam
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 33:10
Życiówka w maratonie: 2:32:24

Nieprzeczytany post

Ilu biegaczy tyle diet!
Niestety do tej pory naukowcy nie potrafili ulozyc optymalej diety dla biegacza (obojetnie poczatkujacego,
czy wyczynowca).Mi o tym nic nie wiadomo ! Przypuszcza sie itp...
Ale jest jedno pewne :bieganie wymusza na tobie pewien rezim zywieniowy , a to co bedziesz jadl
to juz twoja sprawa. Liczenie kalorii pozatym jest tak samo wazne jak kilometrow.
Poprostu biegaj , a efekty takie jak: poprawa sylwetki, lepsze samopoczucie, a moze i mniej