POMOCY czyli kolejny temat o interwałach

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
bybiacz
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

witam serdecznie na forum.

Chciałem się dowiedzieć czy trening interwałowy, który sobie ułożyłem jest poprawny czy nie.
Domyślam się, że jest tutaj milion takich tematów ale jednak poproszę o konkretne odpowiedzi gdyż z wyszukiwarką zajmie mi to kilka godzin ;)

Zaznaczam, że jestem początkujący, wcześniej uprawiałem trochę jogging jednak teraz chciałbym robić trening interwałowy, który wykonuje na bieżni przy stadionie w taki o to sposób:

Rozgrzewka całego ciała w miejscu
Rozgrzewka w ruchu: 2-3 kółka 400m średnim tempem i dalej już trening, który wygląda tak: 100 m sprint, 300 m trucht, robię tak 5x.

Czy to poprawnie? Zaznaczam, że jestem początkujący.

Proszę o konkretne odpowiedzi i ewentualne uwagi.

Dzięki.
PKO
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

nie, to bardzo słaby trening dla początkującego.

pytanie: skąd pomysł na taki trening i co nim chciałes osiągnąć? schudnąć, poprawić kondycję, przygoowac się do jakichś zawodów?
być jak brad pitt w Indiana Jonesie.

Do Things Always.

komentarze do bloga
blogspot
bybiacz
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

schudnąć/poprawić kondycję. pomysł narodził się w głowie... lepiej np. minuta szybkiego biegu i 3 min trucht, czy jak?

ps. interwały robię w dni wolne od siłowni.
Awatar użytkownika
Sammi
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

:hahaha: ja swoje "interwały" robiłam tak (też na stadionie): 2 min. szybkiego biegu tak na 80% i 4 min. marszu i tak 8x.
bybiacz pisze: lepiej np. minuta szybkiego biegu i 3 min trucht, czy jak?
Z tego co ja czytałam, to początkującym zaleca się marsz, trucht jest dla zaawansowanych, ale mogę się mylić.
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach