Mocny zakres niskie tętno ?

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

to nie jest specjalnie niskie tętno. jakie masz spoczynkowe?
być jak brad pitt w Indiana Jonesie.

Do Things Always.

komentarze do bloga
blogspot
PKO
maciacho
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: 56min.
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Przyłączam się do tematu, jestem początkującym biegaczem i po 8km-10km na drugi dzień mam tętno spoczynkowe 40 uderzeń.
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

a buki dopowiesz na pytanie? razem z drugim: ile zazwyczaj masz w godzinę po takim treningu? mierzysz to regularnie czy tak raz sobie sprawdziłeś?
być jak brad pitt w Indiana Jonesie.

Do Things Always.

komentarze do bloga
blogspot
maciacho
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: 56min.

Nieprzeczytany post

Ja po bieganiu 1 godzina po mam około 60-70 a potem 2h po mam 50 a potem 40. Sprawdzane od 1,5 miesiąca ale od lat mam spoczynkowe 50. Kardiolog mówi że to ok, że ludzie uprawiający sport od lat tak mogą mieć ale 40 i poniżej może być niebezpieczne dla życia i dlatego czasami u mnie jest arytmia serca śródkomorowa. Rozrusznik komorowy głupieje przy tak niskim tętnie i zaczyna pukać co daje dodatkowe bicie serca. Ot taka przypadłość ale 2 mocne espresso i jest git lub trening.
deepblue
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak

Nieprzeczytany post

Zakładając, że spoczynkowe masz gdzieś między 40-50 pewnie (na te 30 w nocy to nie ma co patrzeć) to 60 wydaje się jak najbardziej normalne.
deepblue
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak

Nieprzeczytany post

Mateusz Listek pisze: ZAZNACZĘ ŻE TO BYŁO PO SUPER MOCNYM ZAKRESIE
Moje HR rest to jakieś 45. 1-2 godziny po mocnym biegu będę miał koło 60.