Pierwszy półmaraton - dobranie treningu.

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
balgnor
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam!
Potrzebuję porady dotyczącej przygotowań do pierwszego półmaratonu w życiu, mam nadzieję, że ktoś bardziej doświadczony będzie mi w stanie pomóc :)
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż mogę sobie prawdopodobnie pozwolić jedynie na dwa treningi biegowe w tygodniu. Bierze się to z obowiązków na uczelni (studiuję zaocznie w innym mieście co powoduję, że możliwości do trenowania w niektóre weekendy mam mocno ograniczone) plus tego, że całkiem spory nacisk kładę na trening na siłowni, na którą uczęszczam 4 razy w tygodniu. Dodam, że 3 razy w tygodniu po siłowni wykonuję dziesięciominutowy trening interwałowy (nie licząc oczywiście rozgrzewki oraz schłodzenia mięśni). Polega on na biegu prędkością 12km/h i zmianie co 30 sekund pochylenia bieżni: od 0% do 3%. Także wychodzi mi 10 interwałów biegu po równej "nawierzchni" przez 30 sekund oraz 30 sekund biegu po "nawierzchni" o kącie nachylenia 3%. Trening siłowy wykonuję w poniedziałki, wtorki, czwartki oraz soboty. W poniedziałki odpuszczam jakiekolwiek treningi biegowe/cardio, ponieważ ćwiczę nogi i zwyczajnie nie dałbym rady wykonać przyzwoitego treningu ;). Przez założony trening siłowy treningi biegowe wykonuję w środy oraz piątki, niedziele przeznaczyłem na całkowity odpoczynek i regenerację.
Półmaraton w którym zamierzam startować odbywa się 12 maja, także czasu nie jest tak wiele, jednakże wydaje mi się, że mam wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się biorąc pod uwagę pułap na którym znajduje się. Dla zobrazowania tego pułapu wkleję swoje dwa ostatnie treningi biegowe (postoje spowodowane są sygnalizacją świetlną, której nie miałem jak ominąć ;)):
http://runkeeper.com/user/balgnor/activity/153200972
http://runkeeper.com/user/balgnor/activity/152698323