Ubezpieczenie dla biegacza

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
mike1982
Wyga
Wyga
Posty: 66
Rejestracja: 30 paź 2012, 09:57
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post

Z góry przepraszam za umieszczenie tego wątku tutaj, ale mimo wszystko wydaje mi się on najodpowiedniejszy.

Szukam odpowiedniego dla siebie ubezpieczenia dla aktywnych (od biegania, a także innych sportów (rower, squash, itp). Sam jestem początkującym biegaczem, który z wielką pasją wkręcił się w temat :)

Interesuje mnie, aby pakiet obejmował całość moich aktywności fizycznych oczywiście z uwzględnieniem przede wszystkim biegania (treningów i zawodów). Obejmował oczywiście koszty leczenia + odszkodowanie od stałego uszczerbku na zdrowiu, ale także urazów typu ewentualne uszkodzenia kolana, stawu skokowego itp.

Z pewnością niektórzy z was z takich produktów korzystają więc będą mogli coś sensownego polecić. Z góry dzięki za podpowiedzi.
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
szy
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 447
Rejestracja: 10 cze 2009, 08:40
Życiówka na 10k: 39:01
Życiówka w maratonie: 3:19:17
Lokalizacja: Warszawa / Pruszków

Nieprzeczytany post

Temat trochę nie na ten dział;)
Większość firm ubezpieczeniowych w swoich OWU robi wyłączenia tylko dla sportów wysokiego ryzyka tj. ekstremalnych (np. skoki spadochronowe, paralotniarstwo, wspinaczka, kajakarstwo górskie itp.). Te dające endorfiny zamiast adrenaliny są IMVHO standardowo ujęte, o ile są uprawiane na poziomie amatorskim - czyli wypadek przy uprawianiu sportu jest traktowany tak samo, jak upadek np. na chodniku. Moim zdaniem powinieneś szukać standardowego ubezpieczenia od wypadków + kosztów leczenia + kosztów rehabilitacji.
Kangoor5
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 4947
Rejestracja: 18 kwie 2009, 16:57
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post