Test Coopera - przygotowanie w miesiąc

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
Tonino
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam biegaczy, za miesiąc muszę podejść do poprawki z testu Coopera. Musze zrobić 3900m w ciągu 12 minut. Ostatnio udało mi się osiągnać 3500m.
Potrzebuje rozplanować trening który w ciągu miesiąca pomoże mi osiągnąć mój cel. Ile dni w tygodniu, jak powinien wyglądać trening.
Przyznam się że jestem dość zielony jeśli chodzi o treningi biegaczy. Narazie latam po lasie marszo-biegi. Ale planuje realizować jakiś konkretny trening na stadionie.
Help me! :)
PKO
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

wow, zaczynam robić marszobiegi skoro można z nich polecieć 3500 na kuprze.
być jak brad pitt w Indiana Jonesie.

Do Things Always.

komentarze do bloga
blogspot
Platini76
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Qba Krause pisze:wow, zaczynam robić marszobiegi skoro można z nich polecieć 3500 na kuprze.
Bo najciemniej jest zawsze pod latarnią :hej: Może na samych marszach kolega zrobi te 3900 :bum:
Awatar użytkownika
dezo66
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 31:17
Kontakt:

Nieprzeczytany post

W miesiąc chcesz z tempa 3:25/km wejść na 3:04,5/km to przyznam Ci się, że mocno postawiłeś sobie poprzeczkę. Jest to możliwe, owszem, ale musiałbyś trenować 10 razy w tygodniu po 1:30 godz.

Dawno nie biegałem Coopera
Powiem Ci tak ja trenuje 3 lata bieganie na dystansach 800m-3000m i powiem Ci, że zejść 20 sekund przy takim tempie to juz należy bardziej do elit. Jeżęli chcesz naprawde taki wynik osiągnać to raczej amatorskie treningi Ci nie pomogą tylko doradztwo prawdziwego trenera z dokładną rozpisą co kiedy robić, a nie wypowiedzienie jakiegoś tam planu z głowy od osób, którym ciężko dojść do takich wyników.