Takie tam, Pytanie przed Maratonem-Debiut

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
powolnyzolw
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: 54
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam, Biegam od 2 lat jestem amatorem, Biegac zaczalem zeby schudnac(wazylem 123kg) teraz 96kg. mam 184cm i przezylem 23 wiosny. Na tegorocznym Maratonie warszawskim bede debiutantem. J Biegam 5-6 razy w tygodniu,przewaznie 9-12 km, raz w tygodniu interwaly, podbiegi. Raz na tydzien dluzszy wybieg okolo 20-25km, Dwa tygodnie temu pokonalem dystans 30km w 3 h. ostatnie dwa tygodnie to tak jak radzili bardziej doswiadczeni Biegacze to czas odprezenia:)-lekki biegi. jako Debiutant chcialbym biec z "Zajacem" na 4.45. Moje pytanie brzmi czy to bedzie odpowiedni czas dla mnie? Pokusic sie o 4.30;P? jakies rady dla Debiutanta? czy warto miec ze soba pas- czy punkty na trasie w zupelnosci wystarcza_?
tzw "zyciowki"
10 km 54m
15 km 1h:22m
Półmaraton 1g:57m
PKO
Qba Krause
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

trudno powiedzieć ponieważ ważysz bardzo dużo, nigdy nie przebiegłeś więcej niż 30km i to co się z Tobą będzie działo po 35. km to wielka tajemnica.
jeżeli nie będzie dużego słońca woda z punktów wystarczy.
być jak brad pitt w Indiana Jonesie.

Do Things Always.

komentarze do bloga
blogspot
krass
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: 51:21
Życiówka w maratonie: 4:26:17

Nieprzeczytany post

4:45, to 6:45/km - nie za wolno trochę, skoro 30 km przebiegłeś w 3h?
Ja mam dosyć podobną historię (regularnego) biegania i podobne "życiówki" oraz... 20 wiosen więcej, ale za to z 10 kg mniej do transportowania :oczko:
Również debiutuję w tegorocznym MW, ale nastawiam się raczej na coś pomiędzy 4:15 a 4:30. Zacznę pewnie z zającem na 4:15, a potem... zobaczymy :hejhej:
axell
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post