Przygotowanie do biegów wysokogórskich

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
Matrix
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,
Jestem nowicjuszem.
Zawsze do biegania podchodziłem sceptycznie.
Uwielbiam za to góry.
Ostatnio natknąłem się na kolejną edycję biegu wysokogórskiego w tatrach.
Szukam pomocy. Czy jestem w stanie w rok się przygotować by móc na przyzwoitym poziomie w kolejnej edycji wystartować?
Na co dzień trenuję wspinaczkę skałkową.
Na rowerze kiedy mogę ale raczej na poziomie rekreacyjnym.
Mam 30 lat. Jestem z Krakowa.
Nie robiłem testu Coopera więc nie wiem jaką mam wydolność i na jakim poziomie jestem.
Czy jest w stanie mi ktoś pomóc jak ułożyć sobie trening na ten cały rok?
Pozdrawiam i mam nadzieję zajawić się bieganiem....nie tylko po górach.
PKO
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48

Nieprzeczytany post

Matrix pisze:Czy jest w stanie mi ktoś pomóc jak ułożyć sobie trening na ten cały rok?
Takich osób jest całkiem sporo. Takie porady nie są drogie, chyba nawet już od 150 zł miesięcznie. Nie wiem ile jednorazowo.
tompoz
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Matrix pisze:Witam,
Jestem nowicjuszem.
Zawsze do biegania podchodziłem sceptycznie.
Uwielbiam za to góry.
Ostatnio natknąłem się na kolejną edycję biegu wysokogórskiego w tatrach.
Szukam pomocy. Czy jestem w stanie w rok się przygotować by móc na przyzwoitym poziomie w kolejnej edycji wystartować?
Na co dzień trenuję wspinaczkę skałkową.
Na rowerze kiedy mogę ale raczej na poziomie rekreacyjnym.
Mam 30 lat. Jestem z Krakowa.
Nie robiłem testu Coopera więc nie wiem jaką mam wydolność i na jakim poziomie jestem.
Czy jest w stanie mi ktoś pomóc jak ułożyć sobie trening na ten cały rok?
Pozdrawiam i mam nadzieję zajawić się bieganiem....nie tylko po górach.