Przygotowanie do biegów wysokogórskich
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam,
Jestem nowicjuszem.
Zawsze do biegania podchodziłem sceptycznie.
Uwielbiam za to góry.
Ostatnio natknąłem się na kolejną edycję biegu wysokogórskiego w tatrach.
Szukam pomocy. Czy jestem w stanie w rok się przygotować by móc na przyzwoitym poziomie w kolejnej edycji wystartować?
Na co dzień trenuję wspinaczkę skałkową.
Na rowerze kiedy mogę ale raczej na poziomie rekreacyjnym.
Mam 30 lat. Jestem z Krakowa.
Nie robiłem testu Coopera więc nie wiem jaką mam wydolność i na jakim poziomie jestem.
Czy jest w stanie mi ktoś pomóc jak ułożyć sobie trening na ten cały rok?
Pozdrawiam i mam nadzieję zajawić się bieganiem....nie tylko po górach.
Jestem nowicjuszem.
Uwielbiam za to góry.
Szukam pomocy. Czy jestem w stanie w rok się przygotować by móc na przyzwoitym poziomie w kolejnej edycji wystartować?
Nie robiłem testu Coopera więc nie wiem jaką mam wydolność i na jakim poziomie jestem.
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
Takich osób jest całkiem sporo. Takie porady nie są drogie, chyba nawet już od 150 zł miesięcznie. Nie wiem ile jednorazowo.Matrix pisze:Czy jest w stanie mi ktoś pomóc jak ułożyć sobie trening na ten cały rok?
-
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: brak
na początek musisz przejśc podstawowy typowy trening biegowy typu jakis tu z netu przygotowujący do klasycznego biegania na 10-21 km. Dopiero jak tak potrenujesz z kilka miesiący i wystartujesz w klasycznych zawodach dla amatorów zdobędiesz wiedzy wtedy weźmiesz się za trening pod biegi górskie których sa 2 typy albo bieg typu cały czas pod górę albo typu góra dółMatrix pisze:Witam,
Jestem nowicjuszem.
Uwielbiam za to góry.
Tompoz
Tompoz
- Ewa123
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 40,16