Moja historia...

Biegowe "citius, altius, fortius": miejsce dla tych którzy chca biegac dalej i szybciej.
ALC
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Zacząłem biegać gdy byłem zagranicą - po 13 h na nogach , 3-4 h od ostatniego posiłku - tak wyglądał mój trening. Na początku mniej niż 2 km później ok 2,5 km. 3-4 razy w tygodniu. Po 1,5 mies - euforia z biegania. Powrót do kraju - początkowo 3,2 km później przeszło na 6,5 km a rzadko 10 km. Ostatnio miałem 4 tygodnie przerwy (przed przerwą praktycznie 3 miesiace regularnego biegania). Wznowiłem treningi 10 dni temu. W tym tygodniu zrobiłem 39 km w 6 dni. Czasy - 6,5 km - najlepszy 31:25 ,9,6 km- 48:27. Chciałbym spróbować przebiec półmaraton - za 2-3 dni - Proszę o jakieś rady. Mogę opisać jak wyglądała moja rozgrzewka , i inne rzeczy... Ogólnie chciałbym zrobić postęp w moim bieganiu ale narazie jestem zielony

Pozdrawiam wszsytkich biegaczy :usmiech:
PKO
MaLiSmO88
Wyga
Wyga
Życiówka na 10k: 46:16
Życiówka w maratonie: 03:43:56

Nieprzeczytany post

Witamy wśród biegaczy ;), ale moim zdaniem wstrzymaj się z półmaratonem, zrobisz sobie nie potrzebną krzywdę.. Poszukaj sobie jakiegoś planu przygotowującego do półmaratonu, wykonuj go sumiennie a zobaczysz jaka będzie euforia na mecie :D.
Ja zacząłem biegać 2 lata temu i swój pierwszy półmaraton przebiegłem dopiero w tym roku, mogłem rok temu, ale co to by była za frajda przebiec go w 2:30, stwierdziłem, że jak już to interesuje mnie złamanie magicznych 2h:) i się udało 1h45min19sek w Półmaratonie Warszawskim :)
Pamiętaj:
Buty,
Rozciąganie,
Nic na siłę, a zajdziesz w bieganiu wysoko :)
pozdrawiam :)
5km- 21:29 10km -46:16 21,097km-1:39:56 42,195- 3:43:59
CEL:NYC HALF MARATHON 16.03.14

https://www.facebook.com/BiegaczWWielkiimMiescie
johnflower
Dyskutant
Dyskutant
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

A ja witam się z biegaczami:)