przygotowania do maratonu
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Jestem biegaczem amatorem. Zamarzyło mi się przebiec maraton i zgłosiłem się do maratonu w Poznaniu (10.10.2004). Nie chciałbym jednak dowlec się na końcu lub co gorsza zejść z trasy. Na razie trenuję bez planu i pewnie bez ładu i składu. Po prostu biegam co drugi dzień po 7-10 km. Proszę wszystkich ludzi dobrej woli o najlepiej rozpiskę treningów uwzględniającą czas jaki pozostał do maratonu oraz mój stopień wytrenowania (przebiegam 10 km w czasie 47 minut i padam po tym na pysk). Może ktoś odpowie mi czy na dziś przebiegłbym maraton i w jakim mniej więcej czasie.
- Leszek Gwiazdowski
- Zaprawiony W Bojach
Tak - 5:35:00 -Quote: from Zwola on 9:56 am on Aug. 19, 2004
Może ktoś odpowie mi czy na dziś przebiegłbym maraton i w jakim mniej więcej czasie.

[url=http://www.sbbp.pl][b]SBBP.PL[/b][/url]
- krzycho
- Zaprawiony W Bojach
Za mało biegasz (a jak te 47 minut robisz regularnie, to i za szybko). Biegaj wolno, ale 12-15 km, raz w tygodniu przynajmniej 20 km, raz przed maratonem (2-3 tygodnie) dłuższe wybieganie. przynajmniej 30.
Półtora miesiąca, to za mało czasu - albo będzie marszobieg na ukończenie, albo poczekaj do wiosny. Plany są np. na stronie Maratonu Warszawskiego.
Półtora miesiąca, to za mało czasu - albo będzie marszobieg na ukończenie, albo poczekaj do wiosny. Plany są np. na stronie Maratonu Warszawskiego.
[i]i taaak warrrto żyć[/i]
k
k
- Leszek Gwiazdowski
- Zaprawiony W Bojach
Quote: from krzycho on 1:12 pm on Aug. 19, 2004
Za mało biegasz (a jak te 47 minut robisz regularnie, to i za szybko). Biegaj wolno, ale 12-15 km, raz w tygodniu przynajmniej 20 km, raz przed maratonem (2-3 tygodnie) dłuższe wybieganie. przynajmniej 30.
A widzisz - nie kłamię.

(Edited by Leszek Gwiazdowski at 1:17 pm on Aug. 19, 2004)
- Pit
- Zaprawiony W Bojach
Były na stronie, na nowej ich nie ma ale jak się kliknie w zdjęcia co się przy okazji otwierają to się da dostać.