Pytanie o pólmaraton..
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Witam wszystkich na forum moje pytanie skierowane jest odnośnie pólmaratonu , biegam juz dosyc dlugo ale nigdy nie startowalem w żadnej imprezie a bieganie traktuje czysto amatorsko poprostu biegam dla dobrej formy.Od ok 2 miesięcy zacząlem biegać 5 -6 razy w tyg po 10 -15 km poniewaz pomyślalem ze warto wreszcie by sie sprawdzic samemu dla siebie w pólmaratonie który odbędzie sie 11 kwietnia w Dąbrowie Górniczej woj śląskie.Dzisiaj przebieglem 20km po trasie na której są górki i podbiegi i wykręcilem 1h:44min. Moje pytanie do doświadczonych biegaczy, jaki czas w pólmaratonie można uznać za dobry biorąc pod uwagę ze jestem amatorem i mam 32 lata lub o jaki czas móglbym wg Was realnie powalczyć.Ciekawi mnie ponieważ nie jestem zorientowany czy np 1h 40min to jest ogolnie dobry czas i moglbym byc z siebie zadowolony czy to już końcowi biegacze maja takie wyniki
Bedę wdzięczny za opinie i sugestie -Pozdrawiam serdecznie - Marcin.

-
- Wyga
To czy to jest dobry wynik dla ciebie zależy od Twoich ambicji,w tym wieku (zreszta jak w każdym innym przedziale wiekowym)jest duż rozbieżnosc wyników.Pozaglądaj na wyniki z różnych imprez na tym dystansie i sam dojdziesz do wniosku czy 1:40:00 to dla Ciebie dobry wynik
=http:[url//runmania.com/rlog/?u=nifares69]
[/url]

-
- Wyga
http://www.maratonypolskie.pl/wyniki/2009/dabrowa9.pdf
tutaj masz wyniki z tamtego roku z zawodów w Dąbrowie Górniczej
=http:[url//runmania.com/rlog/?u=nifares69]
[/url]

-
- Rozgrzewający Się
nifares69 pisze:http://www.maratonypolskie.pl/wyniki/2009/dabrowa9.pdf
dziękuje zaraz sie wczytam w tabele wyników

-
- Zaprawiony W Bojach