Maraton w Bolonii

Informacje o nowych biegach, wrażenia, przemyślenia, poszukiwanie towarzystwa i inne startowe duperele.
ODPOWIEDZ
rkg
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Witam,

wybieram się na maraton do Bolonii na wiosnę i jest tam w regulaminie wspomniane o jakimś certyfikacie World Athletics (dla cudzoziemców) który trzeba przedstawić aby być klasyfikowanym. Czy bez tego certyfikatu nie będę miał podanego miejsca na mecie? O co tu chodzi? Jestem amatorem i czy jest to mi do czegoś potrzebne? Co to daje? Ewentualnie ile to kosztuje (rocznie?), gdzie i jak się wyrabia? W Berlinie, Wiedniu tego nie było. Z góry dziękuję za odpowiedź.
PKO
gokish
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

@Piotr-Fit

Twój konik Włoskie biegi pomożesz koledze? :D
Olaboga
Wyga
Wyga
Życiówka na 10k: 49:26

W jaki wynik celujesz? Jak dwie godziny z hakiem, może dwie godziny dwadzieścia minut. To wtedy powinieneś wyrobić papiery w PZLA, i wtedy w Bolonii rozstawią Cię gdzieś z przodu, żebyś nie musiał się przebijać przez PLEBS biegający w tempie 5 minut na kilometr.
rkg
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

@Olaboga

Ufff, udało się, będę biegł przed PLEBSEM. Moje tempo < 4:58 (3:29:59). W tym Jagodno to macie fajne trasy do biegania? :D
Awatar użytkownika
Piotr-Fit
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 40:30
Życiówka w maratonie: 3:00:56
Kontakt:

O Runcard jest tutaj:
https://runcard.com/welcome/faq

mi ta strona dziwnie się ładowała, jeśli wchodziłem na główna stronę, ale link jw powinien hulać.

Generalnie jeśli nie chcesz bawić się w Runcard i certyfikaty* to powinieneś wybrać "non-competitive":
Obrazek

jeśli masz inną opcję wybraną to wyślij im maila i niech Cię przeniosą.

Non-competetive daje wszystko co normalnie, ale bez klasyfikacji na liście wg. czasów. Na końcu listy będzie zbiór ludków "Wybranych" ;) i tam będziesz.

Powinieś tylko dostać/albo w biurze oświadczenie o zrzeczeniu sie odpowiedzialności.