Bukłak na maraton..

Informacje o nowych biegach, wrażenia, przemyślenia, poszukiwanie towarzystwa i inne startowe duperele.
bartakaseco
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam,

Odkąd kupiłem sobie bukłak, biegam z nim dystanse powyżej 10km, ponieważ jest to bardzo wygodna sprawa dla mnie.
Podczas przygotowań do Maratonu wszystkie wybiegania robiłem mając go na plecach i jestem z nim bardzo związany :)

Pytanie:
Czy są jakieś obwarowania co do posiadania takiego bukłaka podczas wyścigu maratońskiego?
Czy jest jakiś przepis, zasada, która mówi że czegoś takiego nie można ze sobą targać przez te 42km?

Jest to mój dziewiczy maraton, nie mam doświadczenia, a nigdy nie widziałem nikogo na zdjęciach, stąd moje dziwne pytania...
Dziękuję za odpowiedź!
PKO
Awatar użytkownika
lapka88
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 00:47:14
Życiówka w maratonie: 04:10:12

Nieprzeczytany post

Hmmm. Plecak z bukłakiem mam zamiar dopiero kupić ale jak zacznę wybiegania powyżej 20-22km(przygotowania do maratonu) i raczej jak będzie wysoka temperatura. Ale plecak z bukłakiem na samym maratonie wg mnie to przesada, ponieważ na trasie są rozstawione punkty z wodą i izotonikami co ok 5km(chyba, że to maraton np. Prabut to może organizator się nie postarać).
Awatar użytkownika
f.lamer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: czydzieści9ipół
Życiówka w maratonie: czydzwadzieścia

Nieprzeczytany post

bartakaseco pisze: Czy jest jakiś przepis, zasada, która mówi że czegoś takiego nie można ze sobą targać przez te 42km?
raczej nie ma z tym problemów, ale informacji szukaj w regulaminie konkretnego maratonu.
a co nie jest zabronione...
lapka88 pisze: Ale plecak z bukłakiem na samym maratonie wg mnie to przesada, ponieważ na trasie są rozstawione punkty z wodą i izotonikami
kto co lubi. samemu sobie takiego biegania nie wyobrażam, ale innych potrafię zrozumieć.