1. Jestem zwolennikiem większego eksponowania adresu strony. Może większe litery i na plecach?
2. To oczywiście kwestia gustu, ale chyba przekroczyłem już wiek, w którym hasło, które proponujesz by mi się bardzo podobało.
3. I na końcu podkreślone B. Uważam, że jako brand jest doskonałe. Po prostu rewelacyjne. Ładne, proste, kolor dobry. Czy nie pracujesz czasem w agencji reklamowej? Gdybym był szefem takiej agencji i szukał grafików brał być ciebie za każde pieniądze. Nie jestem tylko pewien, czy proponowanie tego logo jako samodzielny znak będzie rozpoznawalne. Dla nas jest. Musimy jednak odpowiedzieć sobie na pytanie, czy chodzi o rozpoznawanie siebie na trasach biegowych, czy też o promocję adresu naszego "domu" i zachęcanie do biegania.
4. Na końcu uwaga dotycząca kosztów. Moim zdaniem nadruk na koszulce powinien być jednokolorowy, maksymalnie dwukolorowy. Każdy dodatkowy kolor to dodatkowe koszty wykonywania nadruku.
Czy nie za mało krytyki?
(Edited by PAwel at 6:14 pm on July 24, 2001)