joggi pisze:Też mi kontrowersyjna reklama! Zaraz spece od marketingu Benettona przyjadą na korepetycje do tych od sraczki, przecież nie mogą szokować gorzej. Nie no, dzwońcie do rzecznika konsumentów albo i do RPO! List protestacyjny podpisany przez koordynatora jakiejś tam inicjatywy(wklejony to przez MakOsssa) po prostu groteskowy, i chyba napisany tylko po to by podpiąć się pod "skandal" i zaistnieć. Tak jak pisał wyżej mszary- wyluzować i pobiegać!
No jasne ze groteskowy, napisali tak specjalnie przeciez. I powinnien tak tez byc trakowany z przymruzeniem oka. Napisany w takim samym stylu jak reklama, ale z innego punktu widzenia. Nikt nie chce isc na barykady, a jesli sie uda wykorzystac ta reklame do dzialania w odwrotym kierunku - Biegam! to chyba dobrze?
sam pomysl na reklame, lekko posrany

Problem w tym ze autorzy kampani sami sobie strzelili w stope, bo nie usuneli z kodu zrodlowego nazwy stoperan, a teaserowa polega jednak na tym ze nie powinnismy wiedziec czego dotyczy zanim reklamodawca o tym nie zadecyduje.