Budowanie wartości marketingowej w sporcie – Monika Płaczkowska | Bieganie.pl Women

...czyli wszystko co nie zmieściło się w innych działach a ma związek z bieganiem lub sportem.
Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1739
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

Do kolejnego odcinka podcastu Bieganie.pl Women nasze dwie prowadzące, Asia Jóźwik i Kasia Zawistowska, zaprosiły kobietę, która o szeroko pojętym marketingu sportowym wie bardzo dużo! Jest nią Monika Płaczkowska należąca do teamu SPORTFIVE, wiodącej agencji marketingowej w sporcie.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w tej branży nie tylko polskiej, ale i zagranicznej, wie, jak rozwijać potencjał marketingowy, który w wielu obszarach jest w dalszym ciągu słabo wykorzystany. Z rozmowy dowiecie się:
- Czy spotkała się z nierównym traktowaniem w pracy,
- Jak wyglądają zarobki kobiet w sporcie
- Skąd wynikają dysproporcje w płacach
- Jak uatrakcyjnić zawody biegowe i lekkoatletyczne
- Jakie strategie obierają firmy wspierające sport
- Jak budować swoją markę osobistą
- Czy sportowiec może być influencerem
- Jak wykorzystywać media społecznościowe
- Jaki kontent jest najbardziej wartościowy dla odbiorców
- Jak pozyskać sponsora.
https://bieganie.pl/audio/budowanie-war ... -pl-women/
ODPOWIEDZ