jak biegać?

Stawiasz pierwsze kroki? Tutaj szukaj wsparcia, pomocy i zachęty. Wstąp i podaj rękę tym, którzy dopiero nabierają pędu.
jachu88
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam. Jestem początkującym biegaczem i dopiero zaczynam przygodę z bieganiem. Mam odpowiedni sprzęt i znalazłem program treningowy dla siebie. Chciałbym się upewnić czy aby na pewno dobrze biegam. Otóż jeśli mam napisane, że mam biegać w danym tętnie (np. 170 ) przez 2 minuty to: a) wykonuje rozgrzewkę -> tętno się podnosi ( np. 130) -> następnie zaczynam bieg -> 140-> biegam dalej-> 160 -> biegam dalej -> 170 i tu włączam stoper i biegnę tak przez 2 minuty? czy b) wykonuje rozgrzewkę -> tętno się podnosi ( np. 130) włączam stoper i w ciągu tych 2 minut musze dojść do wspomnianych 170 uderzeń ?

z góry bardzo dziękuje za udzielenie pomocy i rad
pozdrawiam
PKO
Awatar użytkownika
herson
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach

Nieprzeczytany post

Za bardzo metodycznie do tego podchodzisz. Odłóż na jakiś czas pulsometr, albo przynajmniej przestań zawracać sobie głowę bieganiem w danych strefach.
Twoje samopoczucie jest najlepszą wskazówką.
Krzychu N
Wyga
Wyga
Życiówka na 10k: 49'58"

Nieprzeczytany post

Dokładnie tak jak herosów pisze. A co ta plan?
http://forenergy.pl/
Duży wybór odżywek firm ENERVIT, VITARGO.
Sprawdź ceny!!
jachu88
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post

Rozumiem i tak zrobię. A mógłbym prosić o odpowiedź na moje pytanie? Dla samego siebie, na przyszłość żebym wiedział. Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
adam1adam
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Życiówka na 10k: 33:10
Życiówka w maratonie: 2:32:24

Nieprzeczytany post

Rozgrzewka to rozgrzewka,a bieganie w tetnie 170u/min przez dwie minity to
przez 2 minuty, czyli po rozgrzewce strtujesz i biegniesz 2min a tetno ma
wynosic j.w. kapito!
jachu88
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Nieprzeczytany post