Witam, jestem początkującym biegaczem przygotowującym się do półmaratonu. Chciałbym się od Was dowiedzieć, czy można biegać normalnie po ulicach czy chodniku w mieście(nawet dość ruchliwe miejsca)? czy jest za to mandat? kolejne moje pytanie to czy jak jest chodnik a obok droga rowerowa to gdzie powinienem biec aby nie dostać mandatu?
Z góry dziękuje,
Pozdrawiam
Pytanie
- kryminalistyk
- Wyga
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Haha - nie przesadzajmy. Po chodnikach nie można jeździć roweremelizakop pisze:To można dostać mandat za bieganie po chodnikach??? Raczej nie, bo niby gdzie ja mam biegać, albo jak dobiec do parku, czy lasku?
Ale o wpakowaniu mandatu za BIEGANIE po chodnikach nie słyszałem, chociaż jestem nieco zorientowany
Przecież to byłby idiotyzm Wyobraźcie sobie kogoś, kto nagle podrywa się do biegu na chodniku, bo ucieka mu autobus miejski I co? Słyszy gwizdek policyjny, łapią chłopa i wręczają mu mandat, bo przekroczył dozwolone tempo "chodnikowe"? Bez jaj
[url=http://runmania.com/rlog/?u=yacca][img]http://runmania.com/f/a8fe816431c32b319621955ea814a757.gif[/img][/url]
-
- Wyga
camilo,
nie sadze, zeby zdrowy na umysle policjant, czy sluzba miejska dala ci mandat za bieganie po ulicy. Oczywiscie o ile nie bedziesz 'taranowal' pieszych. Natomiast moze w swojej nadgorliwosci zwrocic ci uwage, ze nie wolno biegac po przejsciach dla pieszych.
Drogi rowerowe sa dla rowersow. Przewaznie sa waskie, a ty jestes wolniejszy wiec ich unikaj.
nie sadze, zeby zdrowy na umysle policjant, czy sluzba miejska dala ci mandat za bieganie po ulicy. Oczywiscie o ile nie bedziesz 'taranowal' pieszych. Natomiast moze w swojej nadgorliwosci zwrocic ci uwage, ze nie wolno biegac po przejsciach dla pieszych.
Drogi rowerowe sa dla rowersow. Przewaznie sa waskie, a ty jestes wolniejszy wiec ich unikaj.
pozdrawiam
TeQuila
TeQuila
- Ciernograf
- Stary Wyga
- Kontakt: