skarpety kompresyjne - techniczne

BAT21
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 17 kwie 2017, 14:13
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Przyznam, że jestem mocno zszokowany, że reklamują się tu głównie sklepy – patrz niżej Nessi i decathlon. Jestem bardzo początkującym biegaczem i trafiłem tu poszukując życzliwej i uczciwej porady od zaawansowanych biegaczy, bo nie stać mnie na błędy z konsekwencjami. Zamiast lansowania prosiłbym o informację odnośnie najbardziej zaawansowanych marek skarpet kompresyjnych na łydkę, bo nie ukrywam mam problem z wyborem. Zapoznałem się z rankingiem skarpet kompresyjnych, w którym na topie jest marka CEP. Przemawia do mnie 60 lat badań medycznych w sporcie. Dobijam do 50tki i chciałbym optymalnie i zdrowo podejść, aby unikać kontuzji, ale też długiego dochodzenia do siebie po intensywnym treningu. Wybrałem już niemal wersję Ultralekkie: http://www.forest-camp.pl/s... bo jak rozmawiałem z dystrybutorem to opcja skarpet dla zaawansowanych, w tym maratończyków. Ale pytanie za 100 punktów: czy początkujący biegacz powinien zakładać na trening skarpety z mocniejszym uciskiem czy standard 2.0 ??? Kolejna sprawa - czy po bieganiu zakładać inną "kompresję", aby zregenerować mięśnie? Bo spotkałem się z opinią, że po biegu warto też mieć skarpety kompresyjne i np. CEP - ma właśnie skarpety regeneracyjne - czy one byłyby optymalne po bieganiu? I jak długo od zakończenia biegu można mieć założone takie skarpety, aby nie było skutku ubocznego?
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
KUBATRIX
Stary Wyga
Stary Wyga
Posty: 209
Rejestracja: 26 maja 2016, 19:10
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

A po ile biegasz km dziennie na treningach 20km czy więcej że potrzebna ci kompresja ? :spoko:
Szukasz czegoś biegowego ? Właśnie sprzedaję kilka rzeczy :)
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5727301
Awatar użytkownika
Piotr-Fit
Zaprawiony W Bojach