Buty do biegania dla początkującego

masseur
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 8
Rejestracja: 30 sie 2019, 00:10
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Cześć. Szukam butów do biegania, jestem osobą początkującą. Moje parametry:
- stopa pronująca
- masa ciała 75kg, 180cm wzrostu
- kolana podatne na kontuzje, dlatego wysoka amortyzacja koniecznie
- częstotliwość biegania do 30 minut dziennie bieg normalny/trucht lub interwały do 15-20 min (asfalt, bieżnia na siłowni).

Ponieważ dopiero zaczynam biegać i nie wiem czy na dłuższą metę mi się to spodoba chciałbym coś w miarę niedrogiego. Możecie coś polecić?
Ostatnio zmieniony 15 maja 2024, 08:59 przez masseur, łącznie zmieniany 1 raz.
New Balance but biegowy
masseur
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 8
Rejestracja: 30 sie 2019, 00:10
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Milczenie też jest odpowiedzią :P
masseur
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 8
Rejestracja: 30 sie 2019, 00:10
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Czy da się znaleźć coś sensownego do 300 zł? Większość butów jakie widzę to minimum 500 zł, ale to już poza mój budżet. Pytanie tylko czy tańsze mają racje bytu.
Ważne żeby miały tą amortyzację dobra i budowę pod stopę pronujacą. Nie biegam dużo, więc nie muszą być aż tak wytrzymałe
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8901
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

Przeglądaj oferty na Zalando, Zalando Lounge.
Trudno coś doradzić, bo każdy ma inną stopę i inne preferencje.
Na Zalando są darmowe zwroty.
Można kupić ze trzy pary i zostawić finalnie, to co nam będzie najlepiej pasowało.

Wysłane z mojego SM-S916B .

Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
masseur
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 8
Rejestracja: 30 sie 2019, 00:10