Buty dla początkującego

Kyagashi
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2019, 14:28

Nieprzeczytany post

Dzień dobry
Chciałbym w końcu rozpocząć swoją przygodę z bieganiem. Przez okres zimowy troszkę zacząłem biegać na bieżni, ale robi się coraz cieplej i chciałbym ruszyć w teren. Jestem całkowitym amatorem jeśli chodzi o ten sport, dlatego zdaję się na forumowiczów. Zacznę może od miejsc, w których będę biegał. Mieszkam w małej miejscowości, blisko lasów, i myślę że koło 60-70 % biegu będzie las, drogi szutrowe, pozostałe 30-40% to asfalt, żeby dotrzeć do tego lasu, i czasami może zrobić rundkę po drodze asfaltowej. Jeśli chodzi o mnie ,to mam 28 lat, wcześniej jak pisałem nie dużo do czynienia z bieganiem, wzrost 182 cm, waga 83-84 kg, ale optymalnie chce zejść 75 kg, ponieważ to była waga przed rozpoczęciem pracy biurowej. Stopa raczej z tych większych, ponieważ noszę buty z rozmiarem ok. 44,5 (28,5 cm). Jeśli chodzi o kwotę jaką chciałbym przeznaczyć, jest do około 300-450 zł, wiadomo jak jest coś godnego uwagi taniej lub drożej nie robi problemu, budżet ustaliłem sobie max 500 zł. Z góry dziękuje za pomoc i doradztwo.
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Nie polecam Ci kupowania pierwszych butów biegowych przez internet, warto by było, żebyś się pofatygował do jakiegoś sklepu. Raczej buty "asfaltowe" są bardziej uniwersalne. Za tą kwotę możesz sporo kupić. Zacząłbym od wizyty w jakimś branżowym sklepie, ewentualnie w Decathlon. W jakim rejonie mieszkasz?
Kyagashi
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 19 mar 2019, 14:28

Nieprzeczytany post

Pod Częstochowa, do Decathlonu 20-30 km
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48