

A mógłbyś podpowiedzieć jak to sprawdzić?rubin pisze:W pierwszej kolejności sprawdź baterię w pasku.
Ogarnąłem ten temat, jednak podczas parowania pasa HR w aplikacji Movescount App w ogóle nie znajduje pasa...upoconejajka pisze:A mógłbyś podpowiedzieć jak to sprawdzić?rubin pisze:W pierwszej kolejności sprawdź baterię w pasku.
W dokumentacji napisane jest: "Za pomocą aplikacji Suunto Movescount App można sprawdzić stan baterii w informacjach o urządzeniu, kiedy czujnik Czujnik Suunto Smart Sensor jest sparowany."
Jednak nie potrafię tego namierzyć.
Zgadza się.ArtiFTD pisze:Parujesz pasek z aplikacją pod androidem?upoconejajka pisze: Ogarnąłem ten temat, jednak podczas parowania pasa HR w aplikacji Movescount App w ogóle nie znajduje pasa...
Baterii nie ma na liścieupoconejajka pisze:Pas założony, ciało zwilżone wodą, aplikacja nie znajduje pasa.
Na 1 ekranie w aplikacji info "Czujnik tętna nie jest podłączony", kilka przesunięć w lewo jest napis Wybierz czujnik i kręci cały czas nic nie znajdując.ArtiFTD pisze:Baterii nie ma na liścieupoconejajka pisze:Pas założony, ciało zwilżone wodą, aplikacja nie znajduje pasa.
Na tej aplikacji postawiłem krzyżyk, ale z ciekawości sprawdziłem mój pasek i go znajduje (kilka przesunięć instrukcji obsługi (ekranów) w lewo), czyli przynajmniej u mnie to nie problem aplikacji.
Właśnie te wszystkie metody już próbowałem.RP35 pisze:Załóż pasek na klatkę piersiową , nawilż wcześniej, a następnie wejdzie w opcje na zegarku i wybierz pozycję "Pair" następnie HR i powinno być ok , dopiero potem wybierz rodzaj treningu w którym używasz HR . No chyba że tak robisz , to nie mam innego pomysłu .
Wysłane z mojego HTC 10 .