Komentarz do artykułu Nie za szybko - IAAF Challenge w Zagrzebiu

czyli o rywalizacji na najwyższym poziomie, zarówno na szosie jak i w gó®ach
Awatar użytkownika
bieganie.pl
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1736
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29

Nieprzeczytany post

New Balance but biegowy
JFP
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 375
Rejestracja: 29 gru 2016, 14:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Nieprzeczytany post

Dzisiaj dopiero oglądałem i to nie w całości (bez biegu Sofii), bo transmisja rozpoczęła się ze znacznym opóźnieniem i zaprogramowana nagrywarka wcześniej zastopowała :chlip:
Co do 800 m mężczyzn, to widać, że 100% rację miał kol. pma w wątku dotyczącym tegorocznych MP; Borkowskiego po prostu nie stać na osiągnięcie minimum i żadne zaklęcia tego nie zmienią. Nie wiem czemu biegł na tym dystansie M. Lewandowski; nie znam się na takich niuansach treningowych i mądrzejsi ode mnie mogą coś napisać. Dość, że ten Bośniak jest potwornie mocny i będzie miał Kszczot niezłą zagwozdkę; oczywiście nie tylko z nim!
Ricardo
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1975
Rejestracja: 17 cze 2019, 09:21
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Marcin trenuje pod 1500m, ale czemu ma nie biegać też trochę szybciej na 800m. Na różnych dystansach tak się robi: 100m/200m, 400m/800m, 5k/10k, HM/M.
A z takich co jeszcze bardziej mieszają to Julien Wanders w tym sezonie na 1500m miał 3:39, a w półmaratonie 59:13. Yomif Kejelcha w zeszłym sezonie też od 1500-HM
dziki_rysio_997
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 715
Rejestracja: 08 maja 2019, 23:20

Nieprzeczytany post

Ja myślę, że to bieganie 800 m może Marcinowi trochę pomóc na 1500 m. Często na imprezach mistrzowskich pierwsze koło czy dwa są wolne lub nawet bardzo wolne. I wtedy wyścig "redukuje się" do 1000 - 700 m czy nawet rozgrywa w końcówce. I wierzę, że w takim biegu Lewandowski da radę powalczyć.