Proszę o pomoc i rady
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Mam 18 lat, chciałabym się dostać na wychowanie fizyczne do krakowa. Warunkiem tego jest zdanie egzaminów sprawnościowych. Tabele z czasami są dostępne na końcu tej strony: http://www.awf.krakow.pl/pdf/rekrutacja ... 1_2012.pdf . Bardzo mi zależy na przejściu tych testów z jak najlepszym wynikiem bo jak wiadomo są za niego punkty. Mieszkam w małej miejscowości basen daleko .. pogody nie ma i co najgorsze sił też nie mam . Cały czas siedzę i ryje w książkach delikatnie mówiąc, by zdać najlepiej maturę. Ledwo co chodzę a co tu dopiero mówić o bieganiu. Nie wiem co robić ani jak się za to zabrać. Dajcie mi jakieś rady jak nauczyć szybko biegać i nie zamęczyć sie w pierwszych metrach. Jak to wytrenować????? Egzaminy pewnie będą na początku lipca. Czasu niewiele.. Może powinnam brać jakieś odżywki nie ma pojęcia? Nie znam się na tym. Proszę dajcie mi rady na to jak przywrócić siły zdobyć kondycje i szybko przebiec te 800 m by nie odpaść przy 100m..
-
- Dyskutant
- Życiówka na 10k: 48min 00
http://bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=20865
Tutaj masz o egzaminach biegowych. Myślę że Ci się przyda.
Tutaj masz o egzaminach biegowych. Myślę że Ci się przyda.
- Bawareczka
- Zaprawiony W Bojach
- Życiówka na 10k: 59'47''
no i jak sie przebiegniesz pare metrow w przerwie miedzy wbijaniem wiedzy to Ci calkiem na dobre wyjdzie i pod wzgledem biegowym i pod wzgledem materialu jaki zdolasz przyswoic.
-
- Rozgrzewający Się
- Życiówka na 10k: brak
Wyobraź sobie, że ja koleżanka a nie kolega użyłam opcji szukaj i gdyby mi to rozjaśniło jakoś sytuacje nie pisałabym. I chyba nie o to chodzi żeby komus dopiec tylko mu pomóc.
Potrzebuje pomocy i ją szukam, nie wiem kompletnie jak się za to zabrać dlatego piszę...
Potrzebuje pomocy i ją szukam, nie wiem kompletnie jak się za to zabrać dlatego piszę...
-
- Zaprawiony W Bojach