Wrocław - gdzie i jakie kupić buty?

Awatar użytkownika
zielak
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 27 cze 2005, 22:58
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Trzebnica K/o Wrocka :)

Nieprzeczytany post

Witam, po kilku miesiącach biegania w starych adidasach postanowiłem wydać trochę kasy i kupić Prawdziwe_Buty_Do_Biegania :) Jestem jednak zielony i mam kilka pytań do takich wyjadaczy jak wy :)
Mój najwiekszy problem to znalezienie miejsca we Wrocławiu w którym mógłbym się zaopatrzyć w jakies dobre buty. Grzebiąc troche w archiwach natknąłem się na wzmiankę o sklepie "Athletics" w budynku NOTu... Ponoć jest tam przyjazna obsługa i duży wybór. Pytam się więc czy ten sklep jeszcze istnieje? A jeśli nie to znacie jakieś inne dobre miejsca?

Druga sprwa to wybór odpowiedniego obuwia. Wiem, że takich rzeczy nie da się załatwić przez internet, ale moze jednak polecicie mi jakiś model? :) Mam 180 cm, 78kg, lekko supinuję stopę. Biegam 3-4 razy w tygodniu dystanse 6-8km, po leśnych ścieżkach... Niestety cena musi być w granicach 250 zł...

Z góry dzięki za wszelkie porady :)
Być czy mieć - odwieczny dylemat
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
outsider
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1858
Rejestracja: 27 lut 2003, 16:31
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: warszawa

Nieprzeczytany post

Do Wrocławia mam dalej niż Ty, więc nie podam dokładnie co tam może być.
Przez net udało mi się ustalić, że są tam 3 sklepy The Athlet's Foot
przypuszczam, że jest jednak w nich drogawo- taka polityka handlowa tej firmy.

Generalnie sugerowałbym szukanie trail'i lub jakiś treningówek. (nie kupuj żadnych lyte)
Problem może być z ceną. 250 zł to raczej na wyprzedażach lub ostatnie pary.