problem z łąkotka!!

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
siatkarka88
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 11
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:47

Nieprzeczytany post

Witam! Szczerze mówiąc to jesli chodzi o bieganie jestem amatorem biegam sobie dla przyjemnosc czasami ale nie robie tego wyczynowo. Gram za to w siatkowke i wlasnie przy tym sporcie doznalam 2 lata temu urazu kolana...Przeszlam szereg badan okazlao sie ze tylny rog lakotki pzysrodkowej jest uszkodzony przeszlam artroskopie ale chyba nic mi tam nie zrobili. na wypisie ze spzitala napisano ze lakotke pozostawiono lekarz natomias twierdizl ze spilowal uszkodzona czesc. Pozniej z braku odpowiedniej rehabilitacji nabawilam sie duzego pzrykurczu po bolensych cwiczenich doszlm do siebie ale kolano nadal bolalo. udalam sie do lekaarza znowu szereg badan mri nie wykazalo nic oprocz plynu na usg wyszlo wiecej : plyn, chondormalacja, uskzodzenie lakotki, powiekszone cialko tluszczowe hoffy, zgrubiala blona maziowa na rt wyszlo boczne pzryparcie i ostefoit piszczela. Poniewaz moj elkarz juz nie budzil mojego zaufania udalam sie do kliniki sportowej w zorach tam po badnaiu i obejrzeniu wynikow lekarz stwierdzil ze konieczna jest artrokopia i szycie uskzodzonej lakotki. mam wiec do was kilka pytan:
1. czy bede mogla normlanie biegac i grac w siatkowke po zbaiegu??
2. jak dlugo trwa rehabilitacja??
3. bede musiala miec noge w gipsie??
4 ile tzreba chodzic o ulach??

no i wogole co wy sadzicie warto pzreprowadzac ten zabieg skoro w mri nie wyszlo nic?? (co prawda na skierowniu mialam wypisane ze mri ma byc z kontrastem i w kilku miejscach sie poruszylam i wynik byl podobno niedokladny ale jednak chyba powinnien byc najbardziej szczegolowy z tych wsyztkich badan)

jesli ktos mial artroksopie w zorach to chciabym wiedziec cokolwiek jak bylo i ile czasu czekal na zabieg??

z gory bardzo dziekuje i przepraszam ze sie tak rozpisalam:P
New Balance but biegowy
Ruda
Ekspert/fizjoterapia
Posty: 432
Rejestracja: 17 lis 2006, 18:48