Andres - powrót/ponowna próba regularnego biegania 2013

Moderator: infernal

andres
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 47
Rejestracja: 08 sty 2011, 18:35
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam wszystkich serdecznie.
Mam na imię Andres :lalala: , mieszkam w środkowo-wschodniej Polsce i jestem fanem aktywnego sportu. Raz na jakiś czas, z reguły około 3-4 miesięcy w roku zbieram się i biegam. Mam nadzieję, że pisanie tego bloga pozwoli mi usystematycznić się troszkę i sprawić, by nie było tak długich przerw między okresami kiedy dostaje poweru. :hejhej:

Jestem totalnym amatorem, nie należałem nigdy do żadnego klubu sportowego. W piłkę gram od zawsze, biegać zacząłem 5-6 lat temu, z tym że tak jak wspomniałem, zazwyczaj ograniczało się do kilku miesięcy w roku.
Teraz jestem w ciągu 2-miesięcznym i liczę, że z Waszą pomocą uda mi się uczynić z biegania stały element życia.

W miesiącach zimowych biegam na bieżni (siłownia), poczynając od wiosny planuję przerzucić się na zewnątrz, ale wpierw będę musiał zaopatrzyć się w pulsometr. Stąd być może mój blog nie będzie fascynującą lekturą, ot pare suchych liczb, dla statystyki i dla samokontroli.

Staram się biegać 3-4 razy w tygodniu. Na razie, póki w grę wchodzi bieżnia, jest to bardzo monotonne. Od marca/kwietnia przejdę na odpowiedni dla siebie plan treningów. Poza bieganiem wykonuję oczywiście inne ćwiczenia na siłowni.

Moje parametry wzrost/waga to 185/82.
Cel 2011 - przebiec Maraton Warszawski, wcześniej wystartować w biegach krótszych (dyszka, półmaraton)


No to rozpoczynamy:

1 trening 2011

sobota 8.01.2011 - czas: 1 godzina, dystans - 12 km (nachylenie 0 %), czas na 10 km: 51:00

bieg w ostrym dla mnie tempie, pierwszy w nowym roku. Pierwsze 10 minut w tempie 11km/h, drugie 10 minu w tempie 12km/h, trzecie 10 minut w tempie 13km/h, następne 30 minut w tempie 12km/h

2 trening 2011

poniedziałek 10.01.2011 - czas: 1 godzina, dystans - 12,2 km (nachylenie 0%)