Teraz jest So, 25 października 2014, 22:46

Strefa czasowa: UTC




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Nowy postNapisane: Cz, 13 października 2011, 19:25 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): Cz, 13 października 2011, 19:11
Posty: 2
Witam, jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum przywitać się nie zaszkodzi.
Jestem Mateusz i biegam już ponad miesiąc systematycznie ok. 60 minut na trening.
Chciałbym prosić was o pomoc w rozpisaniu diety. Z tym, że moim priorytetem nie jest schudnąć
chciałbym jednak zacząć prawidłowo się odżywiać by polepszyć swoje osiągnięcia w bieganiu i zadbać o swoje zdrowie.
Do tej pory odżywianie moje polegało na jedzeniu pieczonych ziemniaków z jajkiem sadzonym, tostów, pomidorów, ogórków, kanapek z serem, płatków z mlekiem i porcji słodyczy.
Prosiłbym o jakieś wskazówki dotyczące rozpisania diety / systematyczności spożywania.
Co jeść, jak jeść i ile jeść? Z tym , że jestem osobą nie jadającą mięsa - z wyjątkiem ryb.


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Cz, 13 października 2011, 19:50 
Offline
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 14 marca 2009, 14:06
Posty: 324
Lokalizacja: Éire
Dużo warzyw (szczególnie zieleniny) i owoców, kasz różnego rodzaju, dużo strączkowych wyłącz chleb ze swojej diety i wszystkie przetwory zbożowe, mało mięsa, więcej ryb i owoców morza, trochę jaj, mało nabiału, ze słodkich rzeczy to czarna czekolada, nie pij napojów z kofeiną i wypoczywaj. Nie pij alkoholu i napojów gazowanych. Spożywaj tylko olei nie rafinowanych i na zimno tłoczonych. Szczególnie olej z konopi. Dzienna dawka (garść) orzechów nie prażonych i nie solonych.
Pamiętaj im mniej przetworzone tym lepiej.

Możesz tego jeść ile chcesz i kiedy chcesz. Nic prostszego:)
Smacznego!!!

pozdro

_________________
Obrazek

Run first, train later...


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Pt, 14 października 2011, 15:52 
Offline
Wyga
Wyga

Dołączył(a): Pn, 3 października 2011, 13:53
Posty: 56
Lokalizacja: Staines,UK
pamietaj tez ze osoby ktore biegaja potzrebuja weglowodanow.. makarony, ryze, szczegolnie te pelnoziarniste! Przede wszystkim jednak duzo warzyw i owoco. Jesli nie jesz miesa, to musisz w jakis sposob zastapic proteiny- jajka, sery.. Dobrze tez odrzucic kawe- odwadnia oprganizm, i wszelkie napoje gazujace!

_________________
Run to live, live to run!


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Pt, 14 października 2011, 22:20 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): Cz, 13 października 2011, 19:11
Posty: 2
Dzięki za odpowiedź. Kawy, napoje , alkohol tego nie pijam jedynie wodę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Śr, 19 października 2011, 20:50 
Offline
Wyga
Wyga

Dołączył(a): Pt, 30 września 2011, 16:13
Posty: 80
Lokalizacja: Ustroń, Śląsk
hmm a dlaczego wyłączyć chleb ??? w ogóle pieczywo wyłączyć oraz produkty zbożowe ? :orany: z tego co czytałem to np. chleb pełnoziarnisty jak najbardziej może znajdować się w diecie, ale nie wiem może ze złego źródła czytałem :hej:


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Śr, 19 października 2011, 20:56 
Offline
Wyga
Wyga
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 8 kwietnia 2011, 20:11
Posty: 56
Lokalizacja: Olsztyn
chleb biały można sobie odpuścić (bo to zapychacz jest) ale żytni, pełnoziarnisty jak najbardziej jeść można.


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Śr, 19 października 2011, 21:49 
Offline
Wyga
Wyga

Dołączył(a): Pt, 30 września 2011, 16:13
Posty: 80
Lokalizacja: Ustroń, Śląsk
Ja szczególnie mogę polecić świeżo wyciskany sok z pomarańczy chociaż raz dziennie to bardzo duża dawka witamin, głownie witaminy C przez co mniejsza szansa zachorowania na zimę w sam raz :) mogą być także inne owoce ale świeżo wyciskane ale byle nie soki typu tymbark itp. tam nie ma ani 0,001 tego co w świeżym soku :oczko:


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Śr, 26 października 2011, 11:35 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): Śr, 26 października 2011, 11:25
Posty: 23
Owszem sok z pomarańczy na 100g daje nam 50mg witC, działa bakteriobójczo i antywirusowo, więc do śniadania jak znalazł :). Ale nie każdego stać na taki wydatek, więc jeżeli chodzi o witaminę C, to proponuję poszukać w aptece witC w wersji chelatowej :).
Pamiętajmy również że wszystkie zielone warzywa mają mnóstwo witC ;), więc sięganie po suplementy nie zawsze jest potrzebne, dużo by o tym pisać :).

rasmatey - jeżeli chcesz nadal pomocy w uregulowaniu swojej diety, to napisz do mnie :), chętnie pomogę.


Góra
 Zobacz profil  
 
Nowy postNapisane: Wt, 8 listopada 2011, 16:33 
Offline
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się

Dołączył(a): Pt, 28 października 2011, 15:02
Posty: 1
Witam serdecznie wszystkich,
jestem na forum od niedawna i piszę pierwszy raz,
mam 34l biegam od 3mcy 3-4 razy w tyg. po ok 6km, od 6mcy jestem na diecie Montignaca
czyli dieta oparta na IG poziom cukru , polega głównie na jedzeniu produktów nie przetworzonych ,pełnoziarnistych, surowych, itp.
Podstawa w tej diecie to ,makarony, kasze,fasole,prawdziwy ciemny chleb, warzywa, ryby,mięso chude,orzechy,wątróbki, drób,i wiele innych,
MOŻNA JEŚĆ ILE SIĘ CHCE
ale pod warunkiem nie łączenie grup produktów(węglo,białko,tłuszcze) i nie dojadania między posiłkami!!!
Rewelacja polecam! :ble:
przed dietą miałem masę 86kg
teraz 78kg :hahaha:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL