Problemy ze stopą

Wszystko o bieganiu i zdrowiu
misiek12345
Wyga
Wyga
Posty: 56
Rejestracja: 04 mar 2008, 20:00
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Biecz

Nieprzeczytany post

Witam!
Mam problem. Nie jest to problem mały, bo utrudnia, a wręcz uniemożliwia dłuższe treningi. Nie jestem zupełnie początkującym biegaczem, swoją przygodę z bieganiem zacząłem zeszłego lata. Ten sezon chciałem zacząć wcześniej, w końcu im wcześniej, tym lepiej :hej:. No i niestety - zaczęła mnie boleć stopa. Pomyślałem - spoko, to pierwszy raz po dłuższej przerwie, "rozbiegam ją". Ale stopa bolała mnie za każdym razem. Ból ten zaczynał się zawsze po ok. 20 minutach biegu. Na początku jest to lekkie mrowienie, później stopa zamienia się w "kamień", czuję każdy krok. Co dziwne, boli mnie tylko lewa stopa, z prawą jest wszystko w porządku. Wychodząc po schodach w ogóle nie czuje tą nogą że staję na skraju stopnia. Ten ból ustaje po kilku minutach "nic-nie-robienia". Zrobiłem sobie tydzień przerwy, nic to nie dało, nadal to samo. Co to może być? Cóż, ważę swoje (prawie 70 kg przy 1,67m), ale gdyby to było przez wagę, to bolałyby mnie obie stopy. Proszę, pomóżcie, myślałem nad swoim pierwszym startem w życiu (5 km, 10 maj, bieg naftowy, Gorlice :hej:), no ale to nie będzie możliwe jeśli nie będę mógł biegać dłużej niż... 20 minut. Macie jakikolwiek pomysł co to może być? Z góry dzięki za pomoc.
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
Nagor
Ekspert/Trener
Posty: 3438
Rejestracja: 09 paź 2007, 17:57
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Słupsk

Nieprzeczytany post