Cześć
czy jest na forum ktoś kto nadal używa NIKE+ SPORTWATCH GPS?
Firma Nike wyłączyła usługę synchronizacji danych przez co zegarek stracił swoją funkcjonalność.
Obecnie nie można wydobyć treningów z zegarka i wcześniejszych biegów zapisanych na portalu www
Nie można nawet zgrać nowych treningów na własny komputer. Pozostaje restartowanie zegarka z jednoczesnym kasowaniem zapisanych na nim biegów żeby zwolnić pamięć i móc pójść pobiegać.
Jestem ciekaw jakie macie doświadczenia z tym zamieszaniem i jak sobie z tymi ograniczeniami radzicie.
Pozdrawiam
NIKE+ SPORTWATCH GPS - wyłączenie usługi Nike Connect
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 cze 2018, 17:55
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
dla zainteresowanych link do lepszego opisu tej sprawy https://www.linkedin.com/pulse/nike-aba ... b-fischer/
- kojer
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1757
- Rejestracja: 26 lip 2013, 11:09
- Życiówka na 10k: 46:03
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Cóż, czarno to widzę. Tu https://github.com/ryanbinns/ttwatch/issues/72 coś próbowali, ale efektów brak.
Jeżeli zegarek ma mniej niż 2 lata to w zasadzie można próbować zwrócić.
Jeżeli zegarek ma mniej niż 2 lata to w zasadzie można próbować zwrócić.