NIKE+ SPORTWATCH GPS - wyłączenie usługi Nike Connect

pit paf
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 14 cze 2018, 17:55
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Cześć
czy jest na forum ktoś kto nadal używa NIKE+ SPORTWATCH GPS?
Firma Nike wyłączyła usługę synchronizacji danych przez co zegarek stracił swoją funkcjonalność.
Obecnie nie można wydobyć treningów z zegarka i wcześniejszych biegów zapisanych na portalu www
Nie można nawet zgrać nowych treningów na własny komputer. Pozostaje restartowanie zegarka z jednoczesnym kasowaniem zapisanych na nim biegów żeby zwolnić pamięć i móc pójść pobiegać.
Jestem ciekaw jakie macie doświadczenia z tym zamieszaniem i jak sobie z tymi ograniczeniami radzicie.
Pozdrawiam
New Balance but biegowy
pit paf
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 14 cze 2018, 17:55
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

dla zainteresowanych link do lepszego opisu tej sprawy https://www.linkedin.com/pulse/nike-aba ... b-fischer/
Awatar użytkownika
kojer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1757
Rejestracja: 26 lip 2013, 11:09
Życiówka na 10k: 46:03
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Wrocław

Nieprzeczytany post

Cóż, czarno to widzę. Tu https://github.com/ryanbinns/ttwatch/issues/72 coś próbowali, ale efektów brak.
Jeżeli zegarek ma mniej niż 2 lata to w zasadzie można próbować zwrócić.
ODPOWIEDZ