Garmin 235 - problemy

Awatar użytkownika
wojtekkos2
Wyga
Wyga
Posty: 128
Rejestracja: 07 lut 2013, 21:37
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Gruszczyn k/Poznania

Nieprzeczytany post

Cześć,
zakupiłem w lutym Garmina 235 i do tej pory wszystko było cacy. Ostatnio zaczęły się problemy: zawiesza się, kasuje aktywności, znika polskie menu, samoczynnie wyłącza się i włącza, po podpięciu do kompa ten nie zawsze go widzi itp. Zaznaczę, że nie miał żadnego wypadku typu kąpiel, uderzenie. Czy ktoś miał podobne kłopoty? Oczywiście zgłosiłem do serwisu, ale procedura trwa.
Obrazek
New Balance but biegowy
Awatar użytkownika
wojtekkos2
Wyga
Wyga
Posty: 128
Rejestracja: 07 lut 2013, 21:37
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Gruszczyn k/Poznania

Nieprzeczytany post

Wczoraj wysłałem do serwisu. Moim zdaniem Garmin brzydko traktuje klientów każąc produkt, który jest na gwarancji, wysyłać na własny koszt. Zawsze to kilkadziesiąt złotych. Będę informował o dalszych losach reklamacji.
Obrazek
Awatar użytkownika
niuniek24w
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 480
Rejestracja: 06 cze 2015, 12:46
Życiówka na 10k: 38:39
Życiówka w maratonie: 3:06:36
Lokalizacja: Przemyśl

Nieprzeczytany post

Jak ja wysyłałem to kuriera zamawiał Garmin.
10 km - 38:39 -20.09.2020r.
Półmaraton - 1:28:29 - 07.04.2019r.
Maraton - 3:06:36 - 06.10.2019r.

"Bieganie dało mi odwagę by zaczynać, determinację aby wciąż próbować i duszę dziecka, aby mieć z tego wszystkiego zabawę po drodze."
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8732
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

Dokładnie, wczoraj dzwoniłem, ale zapytałem o kuriera bo sami mi nie zasugerowali.
Dziś ma być do południa i odebrać mojego Fenixa oczywiście na koszt Garmina.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Awatar użytkownika
wojtekkos2
Wyga
Wyga
Posty: 128
Rejestracja: 07 lut 2013, 21:37
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Gruszczyn k/Poznania

Nieprzeczytany post

Dzięki za podpowiedzi.
Reklamację uznali i przysłali rzekomo nowy zegarek. Rzekomo, bo wygląda na nowy, nawet oklejony folijką, ale bateria trup. W trybie zegarka wytrzymuję może 3 doby (a powinien 9 tygodni wg instrukcji).
Cóż, będę dalej składał reklamację.
Obrazek
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8732
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

A dostałeś ten "nowy" zegarek z oryginalnym pudełkiem, kablem do ładowania?
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
Awatar użytkownika
wojtekkos2
Wyga
Wyga
Posty: 128
Rejestracja: 07 lut 2013, 21:37
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Gruszczyn k/Poznania

Nieprzeczytany post

Nie, pudełko od innego produktu.
Obrazek
Awatar użytkownika
keiw
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 8732
Rejestracja: 12 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: Szczecin

Nieprzeczytany post

To raczej refuba dostałeś.
Reklamuj ponownie.
Mój Blog "Luźne wpisy"
Mój Blog "Luźne wpisy" - Komentarze

Zrzucone w biegu kilogramy, cierpliwie czekają w lodówce.
run_johny
Wyga
Wyga
Posty: 64
Rejestracja: 22 lis 2018, 14:34
Życiówka na 10k: 35:46
Życiówka w maratonie: 2:58:31
Lokalizacja: Warszawa

Nieprzeczytany post

wojtekkos2 pisze:Dzięki za podpowiedzi.
Reklamację uznali i przysłali rzekomo nowy zegarek. Rzekomo, bo wygląda na nowy, nawet oklejony folijką, ale bateria trup. W trybie zegarka wytrzymuję może 3 doby (a powinien 9 tygodni wg instrukcji).
Cóż, będę dalej składał reklamację.

Nie 9 tygodni, a raczej: Do 9 dni w trybie zegarka; do 11 godzin w trybie GPS z czujnikiem HRM

Pozdrawiam
TRAIL, trochę triathlonu.
--------------------------
5k: 17:20
10k: 35:46
HM: 1:19:08
M: 2:58:31
1/8: 1:07:43
1/4: 2:29:01
Awatar użytkownika
wojtekkos2
Wyga
Wyga
Posty: 128
Rejestracja: 07 lut 2013, 21:37
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Gruszczyn k/Poznania

Nieprzeczytany post

Podręcznik użytkownika str.11: dane techniczne
Screenshot_2020-01-03 Forerunner_230_OM_PL pdf.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
LoveBeer
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 954
Rejestracja: 03 gru 2012, 19:45
Życiówka na 10k: 34.00
Życiówka w maratonie: brak
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Nieprzeczytany post

ja przegladam ostatnio (jako ze dla picu nabylem 5x) forum garmina i to sie w pale nie miesci jak ta firma traktuje klientow i jak to mozliwe ze ci klienci wracaja do tej firmy. szok po prostu. awaryjnosc zegarkow to chyba z 50%, co updejt to jakis kosmos - w zegarkach padaja barometry, pedometry, termometry, wersje jezykowe ale przede wszystkim wlasnie baterie. insane battery drain to chyba haslo przewodnie tej firmy. co ciekawe updejt to powinna byc sprawa programowa a nie sprzetowa, ale z jakiegos powodu psuje sie wybiorczo i wtedy juz nawet zmiana firmware nie pomaga. oczywiscie na oficjalnym forum garmina, malo ktory post dostaje respons od jakiegos pracownika tej firmy.

nie chce tu chwalic takiego suunto, bo to nie miejsce ku temu, ale mimo ze ostatnio awaryjnosc sie zwiekszyla, to jest roznica kilku klas w tym wzgledzie. ale ja i tak zrezygnowalem z suunto, bo ta zwiekszona awaryjnosc mi wystarczyla (tudziez doslownie 2 bledy w dzialaniu, 1 wybaczam, ale potem juz nie).

zaczynam traktowac fanow garmina jak fanow alfa romeo :) sorki za OT.

ps: reklamuj do oporu to dziadostwo :P
ODPOWIEDZ