Strona 1 z 1

Garmin 235 - problemy

: 12 gru 2019, 19:14
autor: wojtekkos2
Cześć,
zakupiłem w lutym Garmina 235 i do tej pory wszystko było cacy. Ostatnio zaczęły się problemy: zawiesza się, kasuje aktywności, znika polskie menu, samoczynnie wyłącza się i włącza, po podpięciu do kompa ten nie zawsze go widzi itp. Zaznaczę, że nie miał żadnego wypadku typu kąpiel, uderzenie. Czy ktoś miał podobne kłopoty? Oczywiście zgłosiłem do serwisu, ale procedura trwa.

Re: Garmin 235 - problemy

: 18 gru 2019, 08:01
autor: wojtekkos2
Wczoraj wysłałem do serwisu. Moim zdaniem Garmin brzydko traktuje klientów każąc produkt, który jest na gwarancji, wysyłać na własny koszt. Zawsze to kilkadziesiąt złotych. Będę informował o dalszych losach reklamacji.

Garmin 235 - problemy

: 18 gru 2019, 09:22
autor: niuniek24w
Jak ja wysyłałem to kuriera zamawiał Garmin.

Re: Garmin 235 - problemy

: 18 gru 2019, 10:07
autor: keiw
Dokładnie, wczoraj dzwoniłem, ale zapytałem o kuriera bo sami mi nie zasugerowali.
Dziś ma być do południa i odebrać mojego Fenixa oczywiście na koszt Garmina.

Re: Garmin 235 - problemy

: 31 gru 2019, 18:49
autor: wojtekkos2
Dzięki za podpowiedzi.
Reklamację uznali i przysłali rzekomo nowy zegarek. Rzekomo, bo wygląda na nowy, nawet oklejony folijką, ale bateria trup. W trybie zegarka wytrzymuję może 3 doby (a powinien 9 tygodni wg instrukcji).
Cóż, będę dalej składał reklamację.

Re: Garmin 235 - problemy

: 31 gru 2019, 19:02
autor: keiw
A dostałeś ten "nowy" zegarek z oryginalnym pudełkiem, kablem do ładowania?

Re: Garmin 235 - problemy

: 03 sty 2020, 10:48
autor: wojtekkos2
Nie, pudełko od innego produktu.

Re: Garmin 235 - problemy

: 03 sty 2020, 11:07
autor: keiw
To raczej refuba dostałeś.
Reklamuj ponownie.

Re: Garmin 235 - problemy

: 03 sty 2020, 15:27
autor: run_johny
wojtekkos2 pisze:Dzięki za podpowiedzi.
Reklamację uznali i przysłali rzekomo nowy zegarek. Rzekomo, bo wygląda na nowy, nawet oklejony folijką, ale bateria trup. W trybie zegarka wytrzymuję może 3 doby (a powinien 9 tygodni wg instrukcji).
Cóż, będę dalej składał reklamację.

Nie 9 tygodni, a raczej: Do 9 dni w trybie zegarka; do 11 godzin w trybie GPS z czujnikiem HRM

Pozdrawiam

Re: Garmin 235 - problemy

: 03 sty 2020, 22:13
autor: wojtekkos2
Podręcznik użytkownika str.11: dane techniczne
Screenshot_2020-01-03 Forerunner_230_OM_PL pdf.png

Re: Garmin 235 - problemy

: 04 sty 2020, 08:41
autor: LoveBeer
ja przegladam ostatnio (jako ze dla picu nabylem 5x) forum garmina i to sie w pale nie miesci jak ta firma traktuje klientow i jak to mozliwe ze ci klienci wracaja do tej firmy. szok po prostu. awaryjnosc zegarkow to chyba z 50%, co updejt to jakis kosmos - w zegarkach padaja barometry, pedometry, termometry, wersje jezykowe ale przede wszystkim wlasnie baterie. insane battery drain to chyba haslo przewodnie tej firmy. co ciekawe updejt to powinna byc sprawa programowa a nie sprzetowa, ale z jakiegos powodu psuje sie wybiorczo i wtedy juz nawet zmiana firmware nie pomaga. oczywiscie na oficjalnym forum garmina, malo ktory post dostaje respons od jakiegos pracownika tej firmy.

nie chce tu chwalic takiego suunto, bo to nie miejsce ku temu, ale mimo ze ostatnio awaryjnosc sie zwiekszyla, to jest roznica kilku klas w tym wzgledzie. ale ja i tak zrezygnowalem z suunto, bo ta zwiekszona awaryjnosc mi wystarczyla (tudziez doslownie 2 bledy w dzialaniu, 1 wybaczam, ale potem juz nie).

zaczynam traktowac fanow garmina jak fanow alfa romeo :) sorki za OT.

ps: reklamuj do oporu to dziadostwo :P