Strona 1 z 2

Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 01 sie 2019, 14:39
autor: Logadin
Kurcze szukałem w necie i nigdzie nie zauważyłem podobnego problemu.
Przesiadłem się na ww. zegarek min. dla opcji płacenia nim i jest problem.
Mianowicie, po opcji utwórz portfel, gdy klikam dodaj kartę to ekran przeskakuje na czarno i NIC się nie dzieje. Nie ważne czy wybiorę opcję Visa, MasterCard czy pozostałe. PO kliknięciu jest chwilowe ładowanie - biegający ludzik, następnie znika i nic, lipa. Nie ważne jak długo odczekam nie pojawia się opcja wpisania danych karty czy też zrobienia jej zdjęcia. Nie mam pojęcia co się dzieje. Aplikację na tel. przeinstalowałem, nie pomogło.
Ktoś miał podobny problem?

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 01 sie 2019, 14:55
autor: cichy70
nie, pierwsze słyszę, u mnie od razu pojawiać się okienko do wprowadzenia karty

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 02 sie 2019, 15:15
autor: abcGPS.pl
Jak pan up zaznaczył po wybraniu opcji dodania karty w portfelu powinno wyskoczyć od razu okienko gdzie dodaję się kartę . Istnieję możliwość ,że kupił Pan po prostu zegarek z ukryta wadą . Na Pana miejscu udał bym się do punktu gdzie kupił Pan zegarek i złożył reklamację . Garmin w 99% wymienia zegarki na nowe więc na pewno w tym przypadku po stwierdzeniu wady, wymienią urządzenie .

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 02 sie 2019, 15:20
autor: Logadin
abcGPS - zegarek został wzięty w abonamencie w sieci Play.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 02 sie 2019, 15:22
autor: cichy70
garmin w 99% wymienia na refurbished co po ostatnich problemach z baterią w 5plus staje się dużą loterią.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 02 sie 2019, 18:15
autor: Ryszard N.
Ja płacę prawie wyłącznie zegarkiem. Raz miałem problem ale to była wina terminala, bo należało włożyć kartę. Nie pamiętam, bo było to już pewnie z rok temu, czy karty dodawałem w zegarku czy w aplikacji na IPhonie.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 02 sie 2019, 20:51
autor: Logadin
Nie da się w zegarku. Tylko przez GC.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 04 sie 2019, 17:58
autor: kkkrzysiek
To może być bug w aplikacji po jakiejś aktualizacji i nie mieć związku z zegarkiem.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 06 sie 2019, 10:33
autor: Logadin
Właściwie to się rozwiązało ale rozwiązanie totalnie z dupy :)
Jakiś koleś napisał, próbuj aż do skutku - myślę no debil :D Jak nie działa, to nie działa...
A jednak DZIAŁA. Klikałem dodaj aż do porzygu - poszło za jakimś 40-50 razem ale poszło :)

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 06 sie 2019, 10:43
autor: keiw
Widać, że biegi ultra uczą cierpliwości :hejhej:

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 06 sie 2019, 11:20
autor: Arti
keiw pisze:Widać, że biegi ultra uczą cierpliwości :hejhej:


Też jestem pod wrażeniem ;) Ważne aby już działało bez przeszkód ;)

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 04 wrz 2019, 10:01
autor: keiw
Ja teraz mam problem z utworzeniem portfela w F6x.
Chcę przypisać w portfelu kartę mastercard PKO BP.
Podaję wszystkie dane, wyskakuje kolejne okno i akceptuję warunki banku:
Obrazek

Po tym dalej mam tak:
Obrazek
Nie widać tu mojego nr telefonu, żadnych cyfr, są same gwiazdki, klikam na to i dalej mam:
Obrazek

No i żaden SMS nie przychodzi.
Próbowałem już wielokrotnie, usuwałem portfel. Restartowałem telefon, wyczyściłem wszystkie dane aplikacji Connect i ponownie nadałem jej wszystkie uprawnienia.Nic to nie pomaga.
Zadzwoniłem do PKO BP i oni w systemie nie widzą żadnego zapytania i nie mogą nic zrobić ze swojej strony.
Dodam, że SIM mam Virgin Mobile.

Ktoś z was miał podobny problem?

Dodam, że jak kliknę "Wybierz inną metodę weryfikacji", to wraca do tego samego okna co wcześniej i nie ma tam nic innego.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 12 wrz 2019, 13:27
autor: keiw
gumpinoga59 - to raczej nie jest o tym wątek? :ojnie:

***
Dodam, że z problemem nie poradził sobie nawet Bank BP.

Podpiąłem na próbę kartę z drugiego rachunku Inteligo i poszła bez problemu.
Podpiąłem również kartę żony z tego samego rachunku, o którym wyżej pisałem i również poszło bez problemu.

Okazuje się, że w PKO BP mota się coś system bo mam tam dwa rachunki: PKO BP i Inteligo to w sumie ten sam bank.
Ich system traktuje mój nr telefonu, wprowadzony w Inteligo, jako nr główny i nie wiedzieć czemu z PKO BP nie wychodzi SMS do aktywacji.
Próby wyjaśnienia przez konsultantów PKO BP były co najmniej żenujące.
Dałem sobie spokój, bo mogłem podpiąć inną kartę.
Piszę o tym, bo ktoś może zderzyć się kiedyś z podobnym problemem.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 12 wrz 2019, 13:49
autor: abcGPS.pl
Ostatnio łączyłam Garmin Pay z kartką PKO BP Visa i sms przyszedł bez problemu. Gorzej, że nie wyszukiwało karty na zegarku, ale wystarczył reset zegarka i było okej. Nigdy też nie spotkaliśmy się, aby ktoś zgłaszał się z tym problemem. Może to akurat chwilowy problem w banku? Udało się połączyć po jakimś czasie?

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 12 wrz 2019, 13:52
autor: keiw
Opisałem wyżej sprawę.
Karta była widoczna, dawałem screeny. To zupełnie inny, techniczny problem leżący po stronie banku.
Reset: zegarka, telefonu, apki Connect nic nie pomagał i nic nie pomoże w tym wypadku.