Strona 2 z 2

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 13 wrz 2019, 08:57
autor: abcGPS.pl
W tym przypadku reset wiadomo, że nic nie da. Widziałam, że karta jest podpięta na zdjęciach. Właśnie dlatego jestem zdziwiona. Przed chwilą połączyłam kolejną kartę VISA z PKO BP w zegarkiem i sms przyszedł dosłownie 30 sekund później. Może to ja mam szczęście akurat.
Rozumiem, że nadal błąd występuje tylko z tym bankiem? Miejmy nadzieję, że to naprawią szybko.

Re: Garmin Fexnix 6X Pro - Garmin Pay [PROBLEM]

: 13 wrz 2019, 09:21
autor: keiw
Napisałem wcześniej, ze podpiąłem kartę żony do tego samego rachunku i tu poszło bez problemu w kilka sekund.
Problem nie dotyczy karty a błędu w systemie PKO BP.
Już nie męczę banku, bo mam wyjście z tej sytuacji.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 13 wrz 2019, 15:01
autor: abcGPS.pl
No to rzeczywiście problem. Ja podpięłam kartę z drugiego konta, gdzie dane są takie same, ale rzeczywiście może w systemie być inny numer telefonu jako główny. Dobrze wiedzieć, że takie problemy występują i trzeba mieć to w przyszłości na uwadze. W takim razie pozostaje jedynie trzymać kciuki, że PKO BP sobie z tym poradzi i nie oleje sprawy.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 13 wrz 2019, 16:11
autor: keiw
W systemie nie jest podpięty inny numer jako główny.
Przy dwóch numerach rachunku jest podpięty dokładnie taki sam nr telefonu bo mam tylko jeden numer i innego bym nie podpinał.
Inteligo było założone pierwsze i system PKO BP widzi tu podany mój numer telefonu jako główny.
Rachunek w PKO BP ma dokładnie taki sam podany i przypisany numer telefonu.
Do teraz nigdy z tym nie było problemów. Wszelkie autoryzacje w obu bankach odbywały się poprzez ten sam, mój numer komórkowy.
W przypadku autoryzacji Garmin Pay system PKO BP dostaje zapytanie i nie udziela odpowiedzi, bo gdzieś tam pobiera informację, że ten numer jest przypisany do Inteligo. Taką informację dostaje jako pierwszą i już dla niego nie jest ważne, że drugi numer rachunku ma ten sam numer telefonu.
To jest błąd techniczny, programowy i na razie konsultanci nie mogli sobie z tym poradzić.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 19 wrz 2019, 10:55
autor: rachwal
Też miałem problem z Inteligo, mieli dziś naprawić i... naprawili, także warto ponownie przetestować.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 19 wrz 2019, 11:17
autor: keiw
rachwal - z Inteligo nie mam i nie miałem problemów :usmiech:
Karta Inteligo poszła od razu bez problemu.

Masz też może drugi rachunek w PKO BP?

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 19 wrz 2019, 11:28
autor: rachwal
Nie mam rachunku stricte w PKOBP, moje wszystkie karty z Inteligo były odrzucane jeszcze przed weryfikacją SMS...

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 19 wrz 2019, 11:43
autor: keiw
Ja właśnie z Inteligo nie miałem problemu. Mam Visa z sercem.

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 24 paź 2019, 11:18
autor: budasty
Dzięki Keiw, to samo pisali na oficjalnym forum Garmina(że na najnowszej wersji schrzanili dodawanie kart), w wersji 22.1 GC poszło gładko - dzisiaj spróbuję zegarkiem zapłacić :)

edit. miało być w wątku o Fenix 6

Re: Garmin Fexni 5 Plus - Garmin Pay [PROBLEM]

: 24 paź 2019, 12:02
autor: keiw
My (cichy70, Svolken, ja) akurat sami na sobie to przerobiliśmy. Jak tylko wydali aktualizację Connect, to karty zaczęło wywalać.
Logika podpowiadała powrót do wersji, na której nam to działało czyli 4.22.1:
https://www.apkmirror.com/apk/garmin/ga ... 1-release/

Dodam, że na najnowszym Connect 4.24.1 mam już wszystko w porządku. Garmin Pay działa :taktak: