Strona 1 z 25

INEOS 1:59 Challenge

: 06 maja 2019, 13:04
autor: bieganie.pl

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 13:33
autor: Adam Klein
Ciekawe może być samo to, że jak rozumiem mają zrobić tą próbę w Londynie a nie na jakimś torze. Wybór optymalnej pętli nie będzie bardzo łatwy ale może i nie taki trudny.
Jak dla mnie fajny pomysł, ale wszystko stoi na jednym człowieku.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 13:43
autor: Pączek
A co z Berlinem?

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 13:45
autor: Adam Klein
Sponsor namówił go na Londyn. :)

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 13:48
autor: Pączek
Szkoda. Oczywiście będę z zaciekawieniem śledził, ale jednak prawdziwa rywalizacja na Maratonie to co innego.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 14:14
autor: Logadin
Adam - ale ponoć znów chcą pace'ów zmieniać w trakcie i samochód jako wiatrochron, mają też czekać na idealną pogodę. Eliudowi nie zależy by to była 'liczona' próba. Chce jedynie sub2h. Więc wydaje mi się, że dostaniemy prawie to samo co w próbie z Nike - ale i tak super :)
EDIT - sponsor wydarzenia to ten sam, co niedawno kupił grupę Sky w której jeździ nasz Kwiato.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 14:23
autor: infernal
Logadin pisze:Eliudowi nie zależy by to była 'liczona' próba. Chce jedynie sub2h
Co i tak będzie niesamowitym niedoścignionym osiągnięciem, jeśli faktycznie się powiedzie. A szanse są.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 14:30
autor: Arti
Nieliczone próby są zapominane. Biegano znacznie szybciej niż Bolt np. za pomocą wiatru i pewnie niewielu o tym wie. Więc już dawno przesunięto granicę 9.58 na 100m.

Co do Londynu czekać na dogodne warunki pogodowe mogą w nieskończoność a prócz wiatrochronu warto zaopatrzyć się w parasole bo to nie kapuśniaczek a często uciążliwy dla biegu deszcz.

Berlin byłby lepszy.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 14:32
autor: Logadin
Arti - akurat tej próby, jeżeli się powiedzie prędko się nie zapomni.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 14:46
autor: adamo_0
Rozumiem np. nieograniczony dostęp do odżywek ale zmieniający się pacemakerzy i samochód to już przegięcie.
A może cztery samochody z przodu z tyłu i po bokach? Najlepiej jakieś duże busy?
A może wianuszek rowerów?
Może od razu zastosować specjalny samochód z osłoną aerodynamiczną, jak w przypadku bicia rekordów prędkości rowerem?
Rekord powinien być pobity w warunkach symulujących wyścig.
Płaska trasa na pętli jest OK. Stadko, ale normalnie odpadających po czasie, zmęczonych pacemakerów też OK. Czekanie na pogodę też akceptowalne.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 14:57
autor: Adam Klein
Logadin pisze:Adam - ale ponoć znów chcą pace'ów zmieniać w trakcie i samochód jako wiatrochron, mają też czekać na idealną pogodę. Eliudowi nie zależy by to była 'liczona' próba. Chce jedynie sub2h. Więc wydaje mi się, że dostaniemy prawie to samo co w próbie z Nike - ale i tak super :)
Pytanie czy zmienianie pejsów czymś sie różni od puszczenia samochodu-wiatrochronu? Pewnie da sie obliczyć jaki dla tunela powietrznego ma efekt kilkuosobowej grupy i samochód puścić odpowiednio daleko/blisko. Bez pejsów, wiatrochronu sie raczej nie da.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 15:00
autor: Logadin
Ja uważam, że bez tych rzeczy sub2 u Kipchoge nie wleci. Fajnie, że jest kolejna próba i mnie akurat te rzeczy nie bolą - jedynie napisałem informacyjnie.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 15:04
autor: kubawisniewski1
Ja odnoszę wrażenie, że próba ma korzystać z doświadczeń Breaking2. Nota bene - tam samochód prowadzący nie likwidował raczej oporów powietrza. Jechał na tyle przed, by z tego, co wiem, to im nie pomagało - poza oczywiście generowaniem kreski z docelowym tempem.

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 15:04
autor: Qba Krause
ech, chyba każdy z nas ma nieco inne zdanie o tym, co jeszcze wolno, a co już nie :P

Re: Komentarz do artykułu INEOS 1:59 Challenge - Kipchoge do his

: 06 maja 2019, 15:08
autor: Logadin
kubawisniewski1 - jednak na samochodzie był całkiem spory zegar, a to już jednak mogło zbierać mimo dystansu od zawodników? Chociaż może faktycznie przesadzam.
Zgadzam się, że on był bardziej dla tej kreski na ziemi.
Obrazek