Siedlak1975 pisze:W mojej ocenie ten artykuł to czysta reklama Garmina
A jakiekolwiek uzasadnienie?
Widziałeś gdziekolwiek teksty sponsorowane, na innych portalach?
Pełno w nich linków do sklepów i zakupów, a teksty zalatują marketingowym bełkotem.
W omawianym tekście brak jest powyższych symptomów. Fakt, że 2 z 3 zegarków to garmin jest tylko przejawem dominacji rynkowej. Trudno porównywać nawet funkcje treningowe do konkurencji nawet podstawowych modeli Garmina, o solidności i niezawodności i świetnym supporcie wspominając tylko mimochodem.
Podsumowując: ten artykuł raczej nie jest reklamą, a jeśli jest - to beznadziejną. Spisem treści podręcznika do marketingu internetowego, można byłoby na tym tekście więcej zarobić.
Jest to natomiast sensowne przedstawienie sytuacji sprzedażowej, z której każdy może wyciągnąć wnioski.
Natomiast - obserwując Twoje wpowiedzi - cytując Ciebie i stosując Twoją retorykę -Twoje posty to czysty trolling. Brak argumentów, czysta żółć, bezmyślność, zazdrość (niepotrzebne skreślić)