KrzysiekJ napisał(a):
Jako ich stały klient byłbym jednak bardziej zadowolony, gdyby popracowali nad ułatwieniem rozsądnego kontaktu z centralą w Polsce.
Nie powinno Cie to dziwic. W Polsce nie ma "centrali" - ta jest w Holandii.
U nas jest jedynie oddział sprzedaży, z podejściem do klienta na poziomie drobnego handelku, vide m.in. niepodawanie kontaktu do siebie.
W sumie to ciekawe, kto tym kieruje w Polsce? Bo wg KRS zarząd Asics Polska to:
- Alistair Donald Cameron
- Carsten Unbehaun
- Robert Gerard Vermin
Jak rozumiem, nadzorcy z Holandii, Niemiec i UK wpadają do nas jedynie na chwilę, aby sprawdzić, czy wystarczająco duzo chinskich / wietnamskich produktow udalo sie sprzedac.
To chyba trochę tak jak z żywnością gorszej jakości, którą zachodnie koncerny sprzedają w Polsce czy Czechach. Tutaj co prawda wszystkie buty sa z Azji, tej samej jakości, wiec jedynie standard obsługi - porównaniu z Holandią czy Niemcami - jest niższy.
Osobiscie przez wiele lat biegałem w butach Asics, od pewnego czasu jednak ich nie kupuję - skoro płace pełnowartosciwymi pieniedzmi, to chciałbym być traktowany tak samo jak klient brytyjski czy szwedzki (oni moga sie skontaktowac z oddzialem Asics w swoich krajach), a jestem traktowany gorzej. Na szczescie sa inne marki, ktore rozsadniej do tego podchodza.