Komentarz do artykułu Poczuj różnicę – gwarantowany zwrot pieniędzy przez 60 dni !
- bieganie.pl
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1736
- Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29
Skomentuj artykuł Poczuj różnicę – gwarantowany zwrot pieniędzy przez 60 dni !
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Posty: 32176
- Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
- Lokalizacja: Polska cała :)
Dodam krótkie tło historyczne. Otóż gdzieś w latach chyba '90 Adidas zrobił taką promocję (wprawdzie tylko na 30 dni, więc tym razem Asics robi z większym wypasem) i potem strasznie tego żałował, miał 90% zwrotów. Zobaczymy, czy przez 20 lat coś się w polskiej mentalności zmieniło.
- b@rto
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 3107
- Rejestracja: 06 sty 2015, 23:07
- Życiówka na 10k: 38:38
- Życiówka w maratonie: brak
W sumie nosiłem się z zamiarem kupna czegoś treningowo - startowego, może nawet startowego. Akurat chyba DS Racer 11 jest gdzieś tak po 230...
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 2876
- Rejestracja: 20 sie 2001, 13:40
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Lidl mi się przypomniał - ale regulamin ma parę kruczków i może nie być łatwo ze zwrotem
- b@rto
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 3107
- Rejestracja: 06 sty 2015, 23:07
- Życiówka na 10k: 38:38
- Życiówka w maratonie: brak
A coś jeszcze - gdzie szukać listy tych autoryzowanych partnerów?
- KrzysiekJ
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
- Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
- Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
- Lokalizacja: Gdańsk
@Adam Klein:
Też jestem bardzo ciekawy. Mam nadzieję, że jednak sporo się pozmieniało w ostatnich latach.
Klasa średnia trochę nam urosła i pewnie jest też relatywnie zamożniejsza. Podejrzewam, że to głównie tutaj "siedzi" klient na markowe obuwie biegowe.
Ambitny amator przez dwa miesiące jest w stanie niemal całkowicie zajechać dowolne buty samym kilometrażem. Mimo wszystko nie spodziewam się kalki z promocji Lidla.
Bardzo mi się podoba odważny krok Asicsa.
Jako ich stały klient byłbym jednak bardziej zadowolony, gdyby popracowali nad ułatwieniem rozsądnego kontaktu z centralą w Polsce. Kilka osób zwracało już na to wcześniej uwagę.
Też jestem bardzo ciekawy. Mam nadzieję, że jednak sporo się pozmieniało w ostatnich latach.
Klasa średnia trochę nam urosła i pewnie jest też relatywnie zamożniejsza. Podejrzewam, że to głównie tutaj "siedzi" klient na markowe obuwie biegowe.
Ambitny amator przez dwa miesiące jest w stanie niemal całkowicie zajechać dowolne buty samym kilometrażem. Mimo wszystko nie spodziewam się kalki z promocji Lidla.
Bardzo mi się podoba odważny krok Asicsa.
Jako ich stały klient byłbym jednak bardziej zadowolony, gdyby popracowali nad ułatwieniem rozsądnego kontaktu z centralą w Polsce. Kilka osób zwracało już na to wcześniej uwagę.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 791
- Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Nie powinno Cie to dziwic. W Polsce nie ma "centrali" - ta jest w Holandii.KrzysiekJ pisze: Jako ich stały klient byłbym jednak bardziej zadowolony, gdyby popracowali nad ułatwieniem rozsądnego kontaktu z centralą w Polsce.
U nas jest jedynie oddział sprzedaży, z podejściem do klienta na poziomie drobnego handelku, vide m.in. niepodawanie kontaktu do siebie.
W sumie to ciekawe, kto tym kieruje w Polsce? Bo wg KRS zarząd Asics Polska to:
- Alistair Donald Cameron
- Carsten Unbehaun
- Robert Gerard Vermin
Jak rozumiem, nadzorcy z Holandii, Niemiec i UK wpadają do nas jedynie na chwilę, aby sprawdzić, czy wystarczająco duzo chinskich / wietnamskich produktow udalo sie sprzedac.
To chyba trochę tak jak z żywnością gorszej jakości, którą zachodnie koncerny sprzedają w Polsce czy Czechach. Tutaj co prawda wszystkie buty sa z Azji, tej samej jakości, wiec jedynie standard obsługi - porównaniu z Holandią czy Niemcami - jest niższy.
Osobiscie przez wiele lat biegałem w butach Asics, od pewnego czasu jednak ich nie kupuję - skoro płace pełnowartosciwymi pieniedzmi, to chciałbym być traktowany tak samo jak klient brytyjski czy szwedzki (oni moga sie skontaktowac z oddzialem Asics w swoich krajach), a jestem traktowany gorzej. Na szczescie sa inne marki, ktore rozsadniej do tego podchodza.
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Posty: 32176
- Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
- Lokalizacja: Polska cała :)
A z szefostwem Nike czy Adidas w Polsce możecie się skontaktować?
Lokalizacje biorące udział w tej kampanii mają stosowne oznaczenia w sklepach lub na swoich stronach internetowych.
Mogą być sklepy, które sprowadzają te buty jakimiś swoimi kanałami i wtedy to chyba nie podlega. Chyba Decathlon nie podlega.
Akcja działa we wszystkich sklepach, które oficjalnie współpracują z ASICS.b@rto pisze:A coś jeszcze - gdzie szukać listy tych autoryzowanych partnerów?
Lokalizacje biorące udział w tej kampanii mają stosowne oznaczenia w sklepach lub na swoich stronach internetowych.
Mogą być sklepy, które sprowadzają te buty jakimiś swoimi kanałami i wtedy to chyba nie podlega. Chyba Decathlon nie podlega.
- Arasso
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 570
- Rejestracja: 22 maja 2014, 17:47
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
- Lokalizacja: Łódź
A kiedy zmieni się mentalność drugiej strony?Adam Klein pisze:Zobaczymy, czy przez 20 lat coś się w polskiej mentalności zmieniło.
Odnośnik do regulaminu to maleńka ikonka pod zdjęciem - sprytnie schowana wśród kilku innych - nawet nie jest podpisana jako "regulamin" tylko ma znacznik "pdf"...
"Life can pull you down but running will always lift you up."
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 791
- Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
W moim wpisie nie bylo ANI SLOWA o kontakcie z szefostwem tych spolek, bo nigdy nie odczuwałem takiej potrzeby. Zależało mi jedynie na kontakcie z obsługą klienta, w związku z nabytym produktem.Adam Klein pisze:A z szefostwem Nike czy Adidas w Polsce możecie się skontaktować?
Wymienione przez Ciebie firmy - Nike i Adidas - jak najbardziej mają na swoich stronach miejsce przeznaczone do obsługi klientów, gdzie można do nich zadzwonić bądź napisać z pytaniem.
Natomiast spółka Asics w "starej Europie" - Niemczech, UK czy Holandii - również udostępnia na swoich stronach potrzebne numery telefonu i adresy mail. Natomiast w Polsce tego nie robi - jak rozumiem, zakładając że polskiemu nabywcy można oferować niższej jakości obsługę aniżeli na zachodzie Europy.
Byc moze innym to nie przeszkadza, lecz mnie traktowanie jak "klienta drugiej kategorii" sie nie podoba - dlatego zrezygnowałem z nabywaniu produktów tej marki.
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Posty: 32176
- Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
- Lokalizacja: Polska cała :)
Czuli brakuje Ci tzw: "Customer Service", tak?
Zapytam się ich dlaczego nie mają.
Tylko podaj mi przykład jakiegos pytania którego nie możesz załatwić przez sklep?
W razie czego:
https://www.asics.pl/about/adres-firmy/
Zapytam się ich dlaczego nie mają.
Tylko podaj mi przykład jakiegos pytania którego nie możesz załatwić przez sklep?
W razie czego:
https://www.asics.pl/about/adres-firmy/
Ale o co chodzi? Tu jest link, gdzie jest jakiś podejrzany zapis ? https://asics-60-days-money-back-guarantee.com/plArasso pisze:Odnośnik do regulaminu to maleńka ikonka pod zdjęciem - sprytnie schowana wśród kilku innych - nawet nie jest podpisana jako "regulamin" tylko ma znacznik "pdf"...
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 791
- Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Tak, tego nie ma i irytuje mnie podejscie typu:Adam Klein pisze:Czuli brakuje Ci tzw: "Customer Service", tak?
"Wezmiemy forse, a mozliwosci kontaktu w wypadku problemow z produktem Polakom nie damy, to nie Francja czy Holandia, oni musza miec wyzszy standard".
A tak wyglada powazne podejscie (dane na szybko, ze stron www):
Nike:
Skontaktuj się z nami
ZADZWOŃ+48 (0) 225844279
9:00 - 18:00
Poniedziałek - piątek
9:00 - 18:00
WYŚLIJ WIADOMOŚĆ E-MAIL
Odpowiemy w przeciągu jednego dnia roboczego.
Adidas:
ZWRÓĆ SIĘ DO DZIAŁU OBSŁUGI KLIENTA
Pon.- Pt.: 09:30 - 18:00
Zadzwoń: 00800 1214 201
Wyślij E-mail.
Odpowiemy w ciągu 2 - 4 dni roboczych.
Asics (w wersji "dla lepszego świata", np. po niemiecku):
CONSUMER EXPERIENCE KONTAKT-CENTER UND KUNDENBETREUUNG
Montag bis Samstag von 9h bis 18 Uhr
Tel: +4921317518822
Email: verbraucher-de@asics.com
Tak widzialem ten link - bez numeru telefonu, bez adresu e-mail.Adam Klein pisze: W razie czego:
https://www.asics.pl/about/adres-firmy/
Jako detalicznego nabywce, zupelnie nie obchodzi mnie gdzie spolka wynajmuje biuro.
- KrzysiekJ
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1571
- Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
- Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
- Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
- Lokalizacja: Gdańsk
W moich standardach minimum przyzwoitości to podanie kontaktowego adresu e-mail, jeśli już firma nie chce pozwolić sobie na utrzymywanie konsultanta w zadanych dniach/godzinach.
- bieganie.pl
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 1736
- Rejestracja: 27 sty 2008, 15:29
Skomentuj artykuł Poczuj różnicę – gwarantowany zwrot pieniędzy przez 60 dni !