Jakie buty wybrać? [200-250 zł]

Mihau89
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 08 sty 2017, 03:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Witam!

Michał [26 lat]
Waga: 70 kg
Wzrost: 176 cm


Wyżej podałem swoje "wymiary" myślę, że się przydadzą. Proszę też o wyrozumiałość, jestem początkujący. Szukam butów do biegania. Planuję wziąć się za siebie, powiem ostatnie 1,5 roku nie było zbytnio aktywnym okresem w moim życiu (głównie przez pracę, która mi na za dużo nie pozwala). Szukałem na allegro, metodą "najpopularniejsze", jednak jest tam straszna bieda w tym temacie. Dlatego postanowiłem napisać tutaj.

Cena: 200 - 250 zł (im mniej tym lepiej).

Nie potrzebuję jakichś super profesjonalnych butów. Jestem amatorem, nigdy nie biegałem i pewnie nie będę biegał zawodowo. Buty będą mi służyły do biegania 2-3 razy w tygodniu po drogach w 90% ubitych, twardych. Odcinek max. 10 km. Bardziej chciałbym zbudować kondycję, bowiem myślę o powrocie do amatorskiego grania w piłkę. Wiem, że pewnie napiszecie, że każde buty będą dobre. Jednak fajnie jakby ktoś podał kilka przykładowych modeli. Rozważałem głównie Nike, Mizuno czy Asics, jednak w necie jest tego tak wiele, że się gubię.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;)
New Balance but biegowy
crazzyiwan
Wyga
Wyga
Posty: 103
Rejestracja: 05 gru 2014, 23:15
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Na pierwszy raz mierzyłbym w coś tańszego. Może być nike dual fusion, może być asics gel. Mogą być kalenji kiprun. Każde można wyhaczyć za mniej niż 2 stówy. Mam nadzieję że nie jest to dużo. Ile ludzi tyle opinii. Jak sam będziesz wiedział czego oczekujesz od butów to łatwiej będzie coś wybrać.
Do biegania nadają się buty od 50-500zł.

Wysłane z Sony Xperia
Awatar użytkownika
rozbiegany
Dyskutant
Dyskutant
Posty: 38
Rejestracja: 25 gru 2016, 19:32
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak
Kontakt:

Nieprzeczytany post