Komentarz do artykułu Poczuj różnicę – gwarantowany zwrot pieniędzy przez 60 dni !
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 641
- Rejestracja: 14 lis 2013, 22:23
- Życiówka na 10k: 44:49
- Życiówka w maratonie: 04:09:02
- Lokalizacja: Oleśnica
W grę może wchodzić kształt buta. Mi np. dziury wyleciały w Nike LunarSwift+4. A w innych (różni producenci, modele) nigdy
Komentarze do bloga biegowego: [url]http://www.bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=38345[/url]
Strona WWW: [url]http://www.pstryk-pstryk.com[/url]
Blog Biegowy: [url]https://rmc-biega.pl[/url]
Strona WWW: [url]http://www.pstryk-pstryk.com[/url]
Blog Biegowy: [url]https://rmc-biega.pl[/url]
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Posty: 32176
- Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
- Lokalizacja: Polska cała :)
Analiza trwa.
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 lis 2017, 21:39
- Życiówka na 10k: 45:14
- Życiówka w maratonie: brak
Ta cała akcja "poczuj różnice to kpina". Wysłałem zgłoszenie 07.11.2017 -dziś mija ponad 2 tyg. i cisza zero odzewu ze strony ASICS jaki jest stan realizacji zgłoszenia. Wysyłałem już dwie wiadomości ponaglające z nowego formularza kontakt ASICS na stronie polskiej i też cisza. Tam ktoś pracuje?
- Pyth0n
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 927
- Rejestracja: 11 kwie 2016, 12:01
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
może rozpatrują dopiero po zakończeniu całej akcji ??ciepan pisze:Ta cała akcja "poczuj różnice to kpina". Wysłałem zgłoszenie 07.11.2017 -dziś mija ponad 2 tyg. i cisza zero odzewu ze strony ASICS jaki jest stan realizacji zgłoszenia. Wysyłałem już dwie wiadomości ponaglające z nowego formularza kontakt ASICS na stronie polskiej i też cisza. Tam ktoś pracuje?
Biegasz czy trenujesz ????
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Posty: 32176
- Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
- Lokalizacja: Polska cała :)
To nie jest firma krzak, na pewno nikt Cię nie oszuka, obsługa tego idzie przez Holandię, musisz pewnie jeszcze trochę poczekać.ciepan pisze:Ta cała akcja "poczuj różnice to kpina". Wysłałem zgłoszenie 07.11.2017 -dziś mija ponad 2 tyg. i cisza zero odzewu ze strony ASICS jaki jest stan realizacji zgłoszenia. Wysyłałem już dwie wiadomości ponaglające z nowego formularza kontakt ASICS na stronie polskiej i też cisza. Tam ktoś pracuje?
-
- Rozgrzewający Się
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2017, 19:51
- Życiówka na 10k: 40:37
- Życiówka w maratonie: 3:29:12
Witam,
czy mógłby ktoś napisać coś na temat realizacji zwrotu?
Wysłałem w ubiegłym tygodniu formularz i narazie zero odzewu ze strony Asics.
To samo tyczy się kontaktu poprzez stronę internetową.
Pozdrawiam, Dawid.
czy mógłby ktoś napisać coś na temat realizacji zwrotu?
Wysłałem w ubiegłym tygodniu formularz i narazie zero odzewu ze strony Asics.
To samo tyczy się kontaktu poprzez stronę internetową.
Pozdrawiam, Dawid.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 791
- Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Nie jestes jedynym, ktorego polski oddzial sprzedazy Asics ma w d*pie - tutaj kolega opisal problem z ich produktem, i rowniez nie moze sie z nimi skontaktowac.Daff pisze: Wysłałem w ubiegłym tygodniu formularz i narazie zero odzewu ze strony Asics.
To samo tyczy się kontaktu poprzez stronę internetową.
Powinienes miec swiadomosc, ze Holendrzy z europejskiej centrali Asicsa traktuja polskiego nabywce jako klienta 3 kategorii, ktorego obsluga planowo jest znaczaco gorsza anizeli Dunczyka czy Czecha (Odrobine podobnie do tego, jak kolonialni kupcy traktowali Murzynow w XIX w. - dac paciorki, dostac forse i zapomiec o jakiejkolwiek "obsludze posprzedazowej"). Osobiscie, gdy uswiadomilem sobie ten fakt pare lat temu, unikam nabywania jakichkolwiek towarow tej marki - oferta firm ktore uczciwiej podchodza do naszego rynku, jest naprawde duza. Pomysl o tym w przyszlosci, gdy kolejny raz bedziesz wydawal pieniadze na sprzet sportowy.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 791
- Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Ja nie pisalem o terminach zwrotu, lecz o standardzie obslugi Polakow przez holenderska centrale Asics.Keri pisze:Przecież sam wątek dokładnie wskazuje, że pieniądze będą zwracane przez 60 dni.
Mianowicie brak na polskiej stronie adresu e-mail i numeru telefonu, pod ktorymi klienci mogliby sie zwrocic do spolki w sprawie ich produktow - sytuacja nie do pomyslenia na rynku greckim, rosyjskim czy portugalskim. Niedawno umiescili Polakom ponoc jakas uboga proteze w postaci formularza kontaktowego - z informacji podawanych przez uzytkownikow wynika, ze nikt na to nie odpowiada, najpewniej rowniez nawet nie czyta.
Sytuacja ta trwa od wielu lat.
Nie wiem jak to byloby po holendersku, ale po niemiecku odpowiednie slowa to: Uebermensch i Untermensch. Dobrze chyba, aby ktos, kto chce w przyszlosci kupic produkty marki Asics, byl tego swiadomy.
- Adam Klein
- Honorowy Red.Nacz.
- Posty: 32176
- Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
- Życiówka na 10k: 36:30
- Życiówka w maratonie: 2:57:48
- Lokalizacja: Polska cała :)
Masz nieaktualne informacje, dawno nie wchodziłeś na stronę Asics Polska.Robert pisze:Mianowicie brak na polskiej stronie adresu e-mail i numeru telefonu, pod ktorymi klienci mogliby sie zwrocic do spolki w sprawie ich produktow - sytuacja nie do pomyslenia na rynku greckim, rosyjskim czy portugalskim. Niedawno umiescili Polakom ponoc jakas uboga proteze w postaci formularza kontaktowego - z informacji podawanych przez uzytkownikow wynika, ze nikt na to nie odpowiada, najpewniej rowniez nawet nie czyta.
Sytuacja ta trwa od wielu lat.
-
- Zaprawiony W Bojach
- Posty: 791
- Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
- Życiówka na 10k: brak
- Życiówka w maratonie: brak
Wg mojej wiedzy, informacje sa bardzo aktualne - pochodza z dzis, 15 grudnia 2017 o godz. 18:01, wyczyscilem cache przegladarki, kliknalem link "Kontakt Asics", 3 razy odswiezylem strone i pod adresem https://www.asics.com/pl/pl-pl/contact nie ma ani adresu e-mail, ani telefonu.Adam Klein pisze:Masz nieaktualne informacje, dawno nie wchodziłeś na stronę Asics Polska.
Na ogromnym rynku finskim (5,5 mln. mieszkancow, https://www.asics.fi/about/yhteystiedot/) czy irlandzkim (4,7 mln. mieszkancow, http://www.asics.com/ie/en-ie/contact-us/contact-us.html) podane sa dokladne telefony i adresy mailowe do firmy.
Rozumiem ze dostajac z Asics przelewy za publikowanie reklam na portalu, poczuwasz sie do robienia im dobrego PR, jednak fakty sa takie, ze Holendrzy z centrali, obsluge polskiego klienta olewaja szczodrym strumieniem.
BTW, z wesolych faktow powaznego traktowania naszego rynku - pod polska domena, wisi m.in. to: https://www.asics.com/pl/pl-pl/termos-e-condicoes - myslisz ze warunki sprzedazy podaja Polakom po portugalsku czy raczej po turecku? Wydaje mi sie, ze raczej po portugalsku, ale nie jestem pewien, bo nie mowie w tych jezykach.