Komentarz do artykułu Poczuj różnicę – gwarantowany zwrot pieniędzy przez 60 dni !

RMC
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 641
Rejestracja: 14 lis 2013, 22:23
Życiówka na 10k: 44:49
Życiówka w maratonie: 04:09:02
Lokalizacja: Oleśnica

Nieprzeczytany post

W grę może wchodzić kształt buta. Mi np. dziury wyleciały w Nike LunarSwift+4. A w innych (różni producenci, modele) nigdy
Komentarze do bloga biegowego: [url]http://www.bieganie.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=38345[/url]
Strona WWW: [url]http://www.pstryk-pstryk.com[/url]
Blog Biegowy: [url]https://rmc-biega.pl[/url]
New Balance but biegowy
zuzaglomb
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 12
Rejestracja: 04 sie 2014, 18:05
Życiówka na 10k: 40:41
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Jak tam wyniki konkursu? ;)
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Analiza trwa.
Awatar użytkownika
Pyth0n
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 927
Rejestracja: 11 kwie 2016, 12:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

ja już swoje oddałem ;/ za wąskie na moje platfusy ;/
Biegasz czy trenujesz ????
ciepan
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 24 lis 2017, 21:39
Życiówka na 10k: 45:14
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Ta cała akcja "poczuj różnice to kpina". Wysłałem zgłoszenie 07.11.2017 -dziś mija ponad 2 tyg. i cisza zero odzewu ze strony ASICS jaki jest stan realizacji zgłoszenia. Wysyłałem już dwie wiadomości ponaglające z nowego formularza kontakt ASICS na stronie polskiej i też cisza. Tam ktoś pracuje?
Awatar użytkownika
Pyth0n
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 927
Rejestracja: 11 kwie 2016, 12:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

ciepan pisze:Ta cała akcja "poczuj różnice to kpina". Wysłałem zgłoszenie 07.11.2017 -dziś mija ponad 2 tyg. i cisza zero odzewu ze strony ASICS jaki jest stan realizacji zgłoszenia. Wysyłałem już dwie wiadomości ponaglające z nowego formularza kontakt ASICS na stronie polskiej i też cisza. Tam ktoś pracuje?
może rozpatrują dopiero po zakończeniu całej akcji ??
Biegasz czy trenujesz ????
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

ciepan pisze:Ta cała akcja "poczuj różnice to kpina". Wysłałem zgłoszenie 07.11.2017 -dziś mija ponad 2 tyg. i cisza zero odzewu ze strony ASICS jaki jest stan realizacji zgłoszenia. Wysyłałem już dwie wiadomości ponaglające z nowego formularza kontakt ASICS na stronie polskiej i też cisza. Tam ktoś pracuje?
To nie jest firma krzak, na pewno nikt Cię nie oszuka, obsługa tego idzie przez Holandię, musisz pewnie jeszcze trochę poczekać.
Awatar użytkownika
Pyth0n
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 927
Rejestracja: 11 kwie 2016, 12:01
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

cieszmy się że można oddać .... ja się cieszę bo bym stracił 600 zł.
Biegasz czy trenujesz ????
Daff
Rozgrzewający Się
Rozgrzewający Się
Posty: 2
Rejestracja: 14 gru 2017, 19:51
Życiówka na 10k: 40:37
Życiówka w maratonie: 3:29:12

Nieprzeczytany post

Witam,
czy mógłby ktoś napisać coś na temat realizacji zwrotu?
Wysłałem w ubiegłym tygodniu formularz i narazie zero odzewu ze strony Asics.
To samo tyczy się kontaktu poprzez stronę internetową.
Pozdrawiam, Dawid.
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Daff pisze: Wysłałem w ubiegłym tygodniu formularz i narazie zero odzewu ze strony Asics.
To samo tyczy się kontaktu poprzez stronę internetową.
Nie jestes jedynym, ktorego polski oddzial sprzedazy Asics ma w d*pie - tutaj kolega opisal problem z ich produktem, i rowniez nie moze sie z nimi skontaktowac.

Powinienes miec swiadomosc, ze Holendrzy z europejskiej centrali Asicsa traktuja polskiego nabywce jako klienta 3 kategorii, ktorego obsluga planowo jest znaczaco gorsza anizeli Dunczyka czy Czecha (Odrobine podobnie do tego, jak kolonialni kupcy traktowali Murzynow w XIX w. - dac paciorki, dostac forse i zapomiec o jakiejkolwiek "obsludze posprzedazowej"). Osobiscie, gdy uswiadomilem sobie ten fakt pare lat temu, unikam nabywania jakichkolwiek towarow tej marki - oferta firm ktore uczciwiej podchodza do naszego rynku, jest naprawde duza. Pomysl o tym w przyszlosci, gdy kolejny raz bedziesz wydawal pieniadze na sprzet sportowy.
Keri
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1625
Rejestracja: 17 gru 2012, 13:28
Życiówka w maratonie: 2:59:50

Nieprzeczytany post

Przecież sam wątek dokładnie wskazuje, że pieniądze będą zwracane przez 60 dni.
A wy się denerwujecie, już po tygodniu :bum:
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Keri pisze:Przecież sam wątek dokładnie wskazuje, że pieniądze będą zwracane przez 60 dni.
Ja nie pisalem o terminach zwrotu, lecz o standardzie obslugi Polakow przez holenderska centrale Asics.

Mianowicie brak na polskiej stronie adresu e-mail i numeru telefonu, pod ktorymi klienci mogliby sie zwrocic do spolki w sprawie ich produktow - sytuacja nie do pomyslenia na rynku greckim, rosyjskim czy portugalskim. Niedawno umiescili Polakom ponoc jakas uboga proteze w postaci formularza kontaktowego - z informacji podawanych przez uzytkownikow wynika, ze nikt na to nie odpowiada, najpewniej rowniez nawet nie czyta.

Sytuacja ta trwa od wielu lat.

Nie wiem jak to byloby po holendersku, ale po niemiecku odpowiednie slowa to: Uebermensch i Untermensch. Dobrze chyba, aby ktos, kto chce w przyszlosci kupic produkty marki Asics, byl tego swiadomy.
Awatar użytkownika
Adam Klein
Honorowy Red.Nacz.
Posty: 32176
Rejestracja: 10 lip 2002, 15:20
Życiówka na 10k: 36:30
Życiówka w maratonie: 2:57:48
Lokalizacja: Polska cała :)

Nieprzeczytany post

Robert pisze:Mianowicie brak na polskiej stronie adresu e-mail i numeru telefonu, pod ktorymi klienci mogliby sie zwrocic do spolki w sprawie ich produktow - sytuacja nie do pomyslenia na rynku greckim, rosyjskim czy portugalskim. Niedawno umiescili Polakom ponoc jakas uboga proteze w postaci formularza kontaktowego - z informacji podawanych przez uzytkownikow wynika, ze nikt na to nie odpowiada, najpewniej rowniez nawet nie czyta.

Sytuacja ta trwa od wielu lat.
Masz nieaktualne informacje, dawno nie wchodziłeś na stronę Asics Polska.
Robert
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 791
Rejestracja: 30 lip 2001, 10:24
Życiówka na 10k: brak
Życiówka w maratonie: brak

Nieprzeczytany post

Adam Klein pisze:Masz nieaktualne informacje, dawno nie wchodziłeś na stronę Asics Polska.
Wg mojej wiedzy, informacje sa bardzo aktualne - pochodza z dzis, 15 grudnia 2017 o godz. 18:01, wyczyscilem cache przegladarki, kliknalem link "Kontakt Asics", 3 razy odswiezylem strone i pod adresem https://www.asics.com/pl/pl-pl/contact nie ma ani adresu e-mail, ani telefonu.

Na ogromnym rynku finskim (5,5 mln. mieszkancow, https://www.asics.fi/about/yhteystiedot/) czy irlandzkim (4,7 mln. mieszkancow, http://www.asics.com/ie/en-ie/contact-us/contact-us.html) podane sa dokladne telefony i adresy mailowe do firmy.

Rozumiem ze dostajac z Asics przelewy za publikowanie reklam na portalu, poczuwasz sie do robienia im dobrego PR, jednak fakty sa takie, ze Holendrzy z centrali, obsluge polskiego klienta olewaja szczodrym strumieniem.

BTW, z wesolych faktow powaznego traktowania naszego rynku - pod polska domena, wisi m.in. to: https://www.asics.com/pl/pl-pl/termos-e-condicoes - myslisz ze warunki sprzedazy podaja Polakom po portugalsku czy raczej po turecku? Wydaje mi sie, ze raczej po portugalsku, ale nie jestem pewien, bo nie mowie w tych jezykach.
Awatar użytkownika
KrzysiekJ
Zaprawiony W Bojach
Zaprawiony W Bojach
Posty: 1571
Rejestracja: 06 lis 2013, 16:29
Życiówka na 10k: 38:00 z treningu
Życiówka w maratonie: 2:57:26 atest
Lokalizacja: Gdańsk

Nieprzeczytany post

Lubię buty Asicsa, ale kwestie o których pisze Robert to kompromitacja polskiego oddziału tej firmy.
ODPOWIEDZ