Strona 1 z 1
Garmin Connect Mobile - problem
: 28 paź 2018, 20:08
autor: bumbo
Witam, mam problem z aplikacją mobilną na iPhone 8, to tej pory wszystko działało bardzo dobrze, od dziś coś się zepsóło, apla Garmin Connect wyłącza mi się - wygląda to tak że po uruchomieniu działa kilka sekund po czym wyłącza się jak przy naciśnięci home. Dodam że wyłączałem telefon, odinstalowałem aplikację i zainstalowałem na nowo i ciągle to samo. Może ktoś miał podobnie i wie co zrobić. Następny krok do reset telefonu - ale tego chcę uniknąć.
Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 28 paź 2018, 20:11
autor: cichy70
nie martw się, nie Ty jeden

Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 28 paź 2018, 21:33
autor: bumbo
To znaczy?
Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 29 paź 2018, 08:47
autor: Sikor
Tzn. ze Garmin Cie zacheca na przesiadke na jakis lepszy telefon

Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 29 paź 2018, 09:02
autor: cichy70
rozwiązaniem problemu jest wyłączenie synchronizacji GTC z Apple Health. pewnie wyjdzie jakaś poprawka zaraz ale na razie działa wyżej opisana metoda.
Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 29 paź 2018, 09:14
autor: bumbo
A gdzie mam to wyłączyć - jeżeli nie mogę odpalić GCM
Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 29 paź 2018, 09:19
autor: bumbo
cichy70 pisze:rozwiązaniem problemu jest wyłączenie synchronizacji GTC z Apple Health. pewnie wyjdzie jakaś poprawka zaraz ale na razie działa wyżej opisana metoda.
Zrobiłem jak napisałeś i działa - dzięki
Re: Garmin Connect Mobile - problem
: 03 lis 2018, 09:31
autor: serczer
Już działa. Ponoć problem był u użytkowników którzy korzystają z health i udostępniają dane pomiędzy aplikacjami. Tak mi odpisali jak skomentowałem aplikacje w sklepie. Zanim odpowiedzieli minęło parę dni, więc przeinstalowałem aplikacje w międzyczasie i nie wiem czy to nie jest też konieczne.
Wysłane z iPhone .