Zawodność Garmin 920XT - pytanie
: 17 wrz 2017, 11:34
Pytanie dla właścicieli Garminów i zegarków innych marek.
Posiadam od około roku 920XT, który podstawowymi parametrami i funkcjami spełnia wszystkie oczekiwania - chodzi o dokładność pomiaru, czas pracy na baterii, mnogość funkcji o raz obsługę. Problem zaczyna się, gdy zegarka użytkuje się nieco dłużej:
- Wielokrotne resety (na szczęście żaden nie zdarzył się w trakcie aktywności),
- Zawieszanie się podczas aktualizacji i zapisywania,
- Poprawne wykrywanie WiFi może co 3-4 razy,
- Rozłączanie z telefonem mimo odległości kilku centymentrów,
- Kilkakrotne utracenie informacji o krokach,
- MNÓSTWO błędów związanych z wartościami - złe obliczanie kalorii, dystansu w ekranie głównym zegarka, podsumowaniach, czy w raportach garmin connect, niepełne synchronizacje (czasem poprzedzone komunikatami np 'Błąd 1 pliku'), błędne wyświetlanie stref przy treningach w kontekście kalendarza (błąd występuje ciągle od roku - zawsze pokazuje wartości o jedną strefę niżej), czy podstawowe błędy przy sumowaniu wartości na niektórych ekranach.
Takich drobnych błędów możnaby wymieniać nieskończoność, i o ile one nie są specjalnie utrudniające korzystanie, o tyle jest ich całe mnóstwo, w dodatku od ponad roku ekipa odpowiedzialna za Garmin Connect praktycznie nic z tym nie robi (od czasu aktualizacji do nowej wersji aplikacji przeglądarkowej jest jeszcze gorzej).
Nie jest to jednostkowy przypadek, bo inna osoba posiadająca taki sam zegarek ma podobne problemy, plus kilka innych. Również kontakt z supportem nie należy do owocnych doświadczeń.
Moje pytanie brzmi, czy w przypadku pozostałych producentów - Polar i Suunto, również mam się z czymś takim liczyć? Zamierzam pozbyć się tego Garmina najszybciej jak się da, bo takiego nagromadzenia problemów nie mam zamiaru akceptować w sprzęcie za taką cenę, jednak chciałbym mieć pewność, że takie olewcze podejście do szczegółów to nie jest standard w przypadku wszystkich zegarków sportowych. Póki co wychodzi na to, że znacznie bardziej niezawodne i poprawne było korzystanie z aplikacji smartfonowych - tam poza zawieszeniami telefonu nic nigdy nie zawodziło...
Posiadam od około roku 920XT, który podstawowymi parametrami i funkcjami spełnia wszystkie oczekiwania - chodzi o dokładność pomiaru, czas pracy na baterii, mnogość funkcji o raz obsługę. Problem zaczyna się, gdy zegarka użytkuje się nieco dłużej:
- Wielokrotne resety (na szczęście żaden nie zdarzył się w trakcie aktywności),
- Zawieszanie się podczas aktualizacji i zapisywania,
- Poprawne wykrywanie WiFi może co 3-4 razy,
- Rozłączanie z telefonem mimo odległości kilku centymentrów,
- Kilkakrotne utracenie informacji o krokach,
- MNÓSTWO błędów związanych z wartościami - złe obliczanie kalorii, dystansu w ekranie głównym zegarka, podsumowaniach, czy w raportach garmin connect, niepełne synchronizacje (czasem poprzedzone komunikatami np 'Błąd 1 pliku'), błędne wyświetlanie stref przy treningach w kontekście kalendarza (błąd występuje ciągle od roku - zawsze pokazuje wartości o jedną strefę niżej), czy podstawowe błędy przy sumowaniu wartości na niektórych ekranach.
Takich drobnych błędów możnaby wymieniać nieskończoność, i o ile one nie są specjalnie utrudniające korzystanie, o tyle jest ich całe mnóstwo, w dodatku od ponad roku ekipa odpowiedzialna za Garmin Connect praktycznie nic z tym nie robi (od czasu aktualizacji do nowej wersji aplikacji przeglądarkowej jest jeszcze gorzej).
Nie jest to jednostkowy przypadek, bo inna osoba posiadająca taki sam zegarek ma podobne problemy, plus kilka innych. Również kontakt z supportem nie należy do owocnych doświadczeń.
Moje pytanie brzmi, czy w przypadku pozostałych producentów - Polar i Suunto, również mam się z czymś takim liczyć? Zamierzam pozbyć się tego Garmina najszybciej jak się da, bo takiego nagromadzenia problemów nie mam zamiaru akceptować w sprzęcie za taką cenę, jednak chciałbym mieć pewność, że takie olewcze podejście do szczegółów to nie jest standard w przypadku wszystkich zegarków sportowych. Póki co wychodzi na to, że znacznie bardziej niezawodne i poprawne było korzystanie z aplikacji smartfonowych - tam poza zawieszeniami telefonu nic nigdy nie zawodziło...