Strona 1 z 1

Problem z synchronizacją Sunnto Ambit 3

: 22 mar 2017, 14:16
autor: Tristessa
Cześć,

Mam problem z synchronziacją sanych z zegarka z app Movescount. Mam już 100% pamięci w zegarku i łączę się przez Bluetooth z telefonem i aplikacją Movescount. Wyświetla mi się w telefonie "Połączony" i wchodzę w treningi, a tam jest pusto. Czy powinnam podjąć jakieś dodatkowe czynności? Choć jak naciskam coś w trakcie w zegarku pyta, czy przerwać synchronizację. Będę wdzięczna za pomoc

Re: Problem z synchronizacją Sunnto Ambit 3

: 22 mar 2017, 14:19
autor: Qba Krause
apka na Androida raz działa raz nie. podłącz zegarek przez kabel do kompa i zrzuć treningi przez moveslink

Re: Problem z synchronizacją Sunnto Ambit 3

: 23 mar 2017, 10:52
autor: Tristessa
Dzięki. Połączyłam się przez komputer i..? Czy mam wejsć w jakąś funkcję? Kiedyś już zgrywałam treningi i robiło się to automatycznie

Re: Problem z synchronizacją Sunnto Ambit 3

: 23 mar 2017, 11:00
autor: Qba Krause
jeżeli masz zainstalowany program moveslink na komputerze i ładuje się razem z windowsem przy starcie, to program automatycznie wykrywa podłączenie zegarka i ściąga dane.