Problem z synchronizacją Sunnto Ambit 3
: 22 mar 2017, 14:16
Cześć,
Mam problem z synchronziacją sanych z zegarka z app Movescount. Mam już 100% pamięci w zegarku i łączę się przez Bluetooth z telefonem i aplikacją Movescount. Wyświetla mi się w telefonie "Połączony" i wchodzę w treningi, a tam jest pusto. Czy powinnam podjąć jakieś dodatkowe czynności? Choć jak naciskam coś w trakcie w zegarku pyta, czy przerwać synchronizację. Będę wdzięczna za pomoc
Mam problem z synchronziacją sanych z zegarka z app Movescount. Mam już 100% pamięci w zegarku i łączę się przez Bluetooth z telefonem i aplikacją Movescount. Wyświetla mi się w telefonie "Połączony" i wchodzę w treningi, a tam jest pusto. Czy powinnam podjąć jakieś dodatkowe czynności? Choć jak naciskam coś w trakcie w zegarku pyta, czy przerwać synchronizację. Będę wdzięczna za pomoc