Strona 1 z 1

Wymiana gwarancyjna a gwarancja

: 13 gru 2016, 08:48
autor: uriasz
Witam, czy zegarek po wymianie gwarancyjnej na nowy ma liczoną gwarancję od nowa, czy leci dalej z pierwotnej? Bo mam okazje kupić nowy po wymianie, tylko kwestia gwarancji.

Re: Wymiana gwarancyjna a gwarancja

: 13 gru 2016, 09:44
autor: kuczi
Od nowa

Re: Wymiana gwarancyjna a gwarancja

: 13 gru 2016, 14:32
autor: Maario78
Po wymianie zegarka na nowy, gwarancja rozpoczyna się od nowa, dokładnie od daty na dokumencie z serwisu.
Dotyczy to tylko firmy Garmin.
Jak jest u innych producentów, nie wiem.

Re: Wymiana gwarancyjna a gwarancja

: 14 gru 2016, 13:29
autor: grabek
Maario78 pisze:Po wymianie zegarka na nowy, gwarancja rozpoczyna się od nowa, dokładnie od daty na dokumencie z serwisu.
Dotyczy to tylko firmy Garmin.
Jak jest u innych producentów, nie wiem.
Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta. Warunki gwarancji ustala w całości producent. Najczęściej np. gwarancja działa tylko dla pierwszego właściciela.
Co innego rękojmia - jest świadczona przez sprzedawcę i (w szczególności w kontekście konsumentów) podlega pewnym regulacjom prawnym.
Tak więc czytaj warunki gwarancji i/lub dowiaduj się u producenta.

Re: Wymiana gwarancyjna a gwarancja

: 14 gru 2016, 16:53
autor: blazko
A czy ktoś się orientuje jak to wygląda w przypadku otrzymania zegarka "refurbished" ?

W styczniu tego roku dostałem w ramach wymiany serwisowej nówkę sztukę Fenixa 3 (karton, pulsometr itp).
Dziś zawiozłem go do serwisu i w ramach nadanego wcześniej nr serwisowego otrzymałem inny zegarek ale tym razem w bąbelkowej kopercie, z naklejką refurbished. Jaką mam na niego gwarancję?

Internety piszą o 90 dniach, ale uważam, że byłoby to bardzo nie fair, skoro zegarek który się popsuł miał jeszcze ponad rok ważnej gwarancji.

EDIT:
serwis odpowiedział na zapytanie, potwierdzając dwuletnią gwarancję od momentu wyadania nowego sprzętu.