Problem z serwisem NIKE+
: 14 mar 2016, 12:52
Witam,
Od pewnego czasu pojawiały mi się błędy w serwisie, ale wszystko jakoś działało... Jak ktoś wie co poradzić to będę wdzięczny...
Oczywiście już z 5 razy wysyłałem informację o problemie w formularzu kontaktowym na stronie Nike+
To moje problemy z kontem:
- Pierwszy problemy związany jest z przesyłaniem tylko tempa wraz z odległością i czasem trwania treningu (załącznik1) - przesyłane czy to z aplikacji tel (oczywiście trasa jest widoczna w aplikacji), czy zegarka GPS-Nike+
- Drugi to brak "pulpitu" na stronie Nike+ (załącznik2)
- Trzeci bo brak możliwości załadownia treningów do aplikacji (załącznik3)
Z góry dzięki
Pozdrawiam
Od pewnego czasu pojawiały mi się błędy w serwisie, ale wszystko jakoś działało... Jak ktoś wie co poradzić to będę wdzięczny...
Oczywiście już z 5 razy wysyłałem informację o problemie w formularzu kontaktowym na stronie Nike+
To moje problemy z kontem:
- Pierwszy problemy związany jest z przesyłaniem tylko tempa wraz z odległością i czasem trwania treningu (załącznik1) - przesyłane czy to z aplikacji tel (oczywiście trasa jest widoczna w aplikacji), czy zegarka GPS-Nike+
- Drugi to brak "pulpitu" na stronie Nike+ (załącznik2)
- Trzeci bo brak możliwości załadownia treningów do aplikacji (załącznik3)
Z góry dzięki
Pozdrawiam