Strona 1 z 1
Jak zresetować Garmina F2?
: 16 paź 2015, 00:43
autor: Andrew1962
Witajcie,
Mój problem polega na tym, że nowiutki Garmin F2 tak mi się skutecznie zawiesił przy pierwszym użyciu, że za żadne skarby żadne podpowiedzi z neta na niego nie działają! Przycisk wyłączania/włączania niby go wyłącza, długo to trwa, a przy włączeniu widoczna jest lekka poświata bez ekranu startowego
W związku z tym, że póki co nie mam żadnych danych, oprócz spersonalizowanych ustawień, chcę wykonać twardy reset albo tzw. Master reset. Tylko jak to zrobić skoro zegarek nie reaguje na żadne przyciski?
Czy jest ktoś w stanie pomóc? Może ktoś miał podobny przypadek i wie co może ewentualnie pomóc? Byłbym wdzięczny bo jak nie to będę reklamował sprzęt!
Pozdrawiam
Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 16 paź 2015, 01:37
autor: Petavit
UWAGA: TWARDY RESET POWODUJE USUNIĘCIE WSZYSTKICH DANYCH Z ZEGARKA (HISTORIA AKTYWNOŚCI, USTAWIENIA ORAZ WSZYSTKIE DANE PROFILU UŻYTKOWNIKA)
1.Naciśnij i przytrzymaj przycisk podswietlenia na przynajmniej 25 sekund
2.następnie puść
3. naciśnij jeszcze raz ten przycisk ale tym razem naciskając jednocześnie z przyciskiem w dół (czyli jednocześnie lewy górny i lewy dolny).
Zegarek powinien zapytać czy chcesz usunąć wszystkie ustawienia, wybierz tak.
Jeśli nie uda Ci się za pierwszym razem spróbuj kolejny, mnie się udało chyba za drugim razem.
Co prawda mam teraz f3 i nie musiałem robić resetu ale w f2 byłem zmuszony zrobić taki reset kilka razy i tak to właśnie robiłem.
Daj znać czy się udało.
Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 16 paź 2015, 11:49
autor: Andrew1962
Petavit, dzięki ale mimo kilku prób bezskutecznie

Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 16 paź 2015, 12:15
autor: Petavit
A spróbuj zrobić to samo tylko podpiętego do ładowarki.
Oczywiście po chwili próby ładowania.
I zabardzo nie przejmuj się jeśli jest na gwarancji bo garmin nie robi zupełnie żadnych problemów z wymianą na nowego, nawet jeśli nie masz rachunku.
Trzeba do nich zadzwonić i podać nr. zegarka który jest na kopercie i w garmin-ie sprawdzą czy nie wygasła gwarancja, ale to wtedy gdybyś nie miał rachunku.
Ja nie mogłem się doczekać kiedy mi się zepsuje, bo dostał bym nowy którego łatwiej sprzedać lub jeśli jesteś zadowolony to zawsze masz nowego.
Gwarancji jest 2 lata, jeśli dobrze pamiętam od daty zakupu lub jeśli brak to od daty produkcji.
Przechodziłem ten proces z pulsometrem który był uszkodzony mechanicznie, a i tak uznano mi gwarancję.
Jak zresetować Garmina F2?
: 16 paź 2015, 15:40
autor: Andrew1962
Dzięki! Już z nimi korespondowałem ponownie, bo ten już jest po wymianie dwa tygodnie temu! Poprzedni syn użytkował i jemu się sam wyłączał

Otrzymanego odkupiłem od syna i pierwszy raz go wczoraj użyłem do treningu! Garmin Europe od razu pisze do mnie wysyłać celem wymiany gwarancyjnej! Z tym, że koszty wysyłki to znowu klient ponosi!
Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 16 paź 2015, 17:44
autor: embe
Andrew1962 pisze:Z tym, że koszty wysyłki do znowu klient ponosi!
Wyślij na ich koszt
Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 21 paź 2015, 15:11
autor: Andrew1962
Jestem pod wrażeniem działania Garmin Support i muszę ich pochwalić! Napisałem o kosztach, które ponosimy my klienci to przysłali dzisiaj kuriera po odbiór zegarka, co prawda za późno bo już w poniedziałek poszedł via PP do nich. Ale jakie zaskoczenie bo kurier od razu zostawił zegarek na wymianę

, który mam nadzieję sprawdzi się lepiej niż poprzednik! Ponadto, kolejne 2 lata gwarancji! Dlaczego nasze firmy mają problem z realizacją napraw, usług gwarancyjnych a oni potrafią?
Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 21 paź 2015, 16:33
autor: Petavit
Ciesze się że już po problemie.
Teraz wiesz dlaczego napisałem " Ja nie mogłem się doczekać kiedy mi się zepsuje, bo dostał bym nowy"
Niewiele jest firm tak bardzo dbających o klienta jak Garmin.
Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 22 paź 2015, 10:17
autor: Andrew1962

to prawda choć osobiście jestem za tym aby mi się nie psuł

Re: Jak zresetować Garmina F2?
: 22 paź 2015, 17:13
autor: mucher
Te kolejne 2 lata gwarancji to akurat psi obowiązek - w momencie kiedy wymieniają ci coś na nową rzecz, gwarancja się "resetuje".
Ale fakt - plus za to i za global support, porównując np. do wielu firm, które generalnie olewają sprzęt kupiony poza Polską.