Strona 1 z 1
Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 11:36
autor: uriasz
Czy ktoś orientuje się dlaczego mój Garmin fr 25 nie zapisał mi lepszego czasu jako rekordu? Wczoraj miałem bieg na 10 km. Zrobiłem 1 okrążenie w czasie 4.53.8 i 2 okrążenie w czasie 4.52. Zegarek zamiast zapamiętać ten lepszy czas jako najszybszy kilometr to pamięta mi ten pierwszy czas 4.53.8. Tak samo czas biegu zakończony na 53.39 a on pamięta poprzedni jako 1.01.52s. Dotyczy to jednego biegu. Czy to jakiś błąd może być? Czy można jakoś edytować pliki w zegarku żeby zegarek wyświetlał mi prawidłowe rekordy? Niby nic takiego, ale jednak zaskoczenie było gdy mi tak zrobił. Zegarek dość nowy ma ok. 3 tygodni. W zegarku są pliki .fit czy coś da jak jakimś cudem je edytuję? Czy lepiej nie ruszać żeby nie uszkodzić ? Proszę o opinię.
Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 12:08
autor: spens
Zobacz co ci pokazał Garmin Connect, na stronie możesz również edytować swoje rekordy. Nastepnie możesz spróbować je wysłać ze strony do zegarka

Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 12:57
autor: uriasz
Na stronie jest ok. Chodzi mi tylko o widoczność prawidłowego rekordu w zegarku. Próbowałem przesłać do zegarka ale widocznie na ten zegarek nie da rady.
Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 13:53
autor: Yahoo
A po co ci to w zegarku potrzebne?
Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 14:05
autor: uriasz
A czemu nie? Skoro jest opcja taka to wypadałoby żeby poprawnie działała:)
Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 14:21
autor: Vault Dweller
Ja parę razy miałem to samo w FR 225, na stronie było ok a zegarek pokazywał dalej stare dane. Kliknięcie na "Wyślij do urządzenia" w zakładce rekordy i ponowna synchronizacja załatwia sprawę. Co ciekawe, do momentu synchronizacji zegarek nie uznawał już żadnych nowych rekordów, tak jakby coś się trwale w nim zamotało.
Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 15:28
autor: uriasz
Próbowałem wczoraj wysłać do urządzenia ale coś nie chciało iść. Nie wiem czy musi być odpowiedni model zegarka czy jakiś błąd.
Re: Brak nowego rekordu w zegarku
: 10 wrz 2015, 16:17
autor: spens
zawsze możesz się skontaktować z supportem gremlina
