Strona 1 z 1

reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 09:11
autor: peryB4
Witam zastanawiam sie nad reklamacja garmina 110 i mam pytanko czy potzrebny jest do tego paragon? Chce go zreklamowac z powodu iż nie chce mi sie wyłączyc musze go wylaczac 3-4 razy wy sie wylaczyc no i czasm si zwiesza co radzicie?

Re: reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 09:14
autor: Bacio
Zadzwoń do serwisu Garmin to podadzą Ci numer zgłoszenia. Potrzebny numer fabryczny, a nie paragon.

Re: reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 09:15
autor: peryB4
a nr fabryczny gdzie sie znajduje?

Re: reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 09:16
autor: spens
reklamuj, paragon nie jest potrzebny.

Re: reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 09:39
autor: embe
Potrzebny jest dowód zakupu. Nie musi to być paragon. Jeśli płaciłeś/aś kartą, może to być wyciąg z konta bankowego albo wydruk z terminala płatniczego. Dowodem zakupu może też być oświadczenie świadka

Re: reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 09:43
autor: kruczek79
Wystarczy Ci numer seryjny który znajdziesz na spodzie zegarka. Nigdy nie potrzebowałem dowodu zakupu przy reklamacji zegarka Garmin.

Re: reklamacja garmina 110

: 23 lip 2015, 10:15
autor: embe
To zależy, czy chcesz reklamować z tytułu gwarancji, czy niezgodności towaru z umową. Garmin ma serwis gwarancyjny bardzo przyjazny konsumentowi, więc tu lepiej załatwić sprawę u źródła niż poprzez sklep (a do tego paragonu rzeczywiście nie trzeba)