Strona 1 z 1

Reklamacja Suunto

: 04 sty 2015, 22:54
autor: toran
Witajcie,
po kilku bardzo udanych miesiącach treningów z moim Suunto nadeszła zima i wyświetlacz zaczął delikatnie parować. Widać to dobrze podczas treningu przy poniżej -5oC. Widzę że sprzęt trzeba wysłać do Finlandii a w razie odrzucenia reklamacji zapłacić za frach i ekspertyzę. Ktoś z Was reklamował coś w Suunto ? Ile to trwa ?
Nigdy nie otwierałem zegarka więc dziwi mnie taka sytuacja. To pierwsza zima (kupiłem go w kwietniu).
Pozdrawiam,
Toran

Re: Reklamacja Suunto

: 04 sty 2015, 23:02
autor: LoveBeer
ja mam u siebie to samo, kumpel tez, wiec mysle ze to nie jest nic dziwnego. samo parowanie u nas trwa chwile, po czym samo przechodzi (zegarek jest nadal na treningu na mrozie)

Re: Reklamacja Suunto

: 04 sty 2015, 23:10
autor: toran
Reklamowałeś czy po prostu się z tym godzisz ? Podobno reklamacja trwa ok 3 tyg. (info ze strony Suunto PL na facebook).

Re: Reklamacja Suunto

: 05 sty 2015, 08:37
autor: LoveBeer
nie reklamowalem, mysle ze w nowym byloby to samo, dlatego nie widze sensu.

Re: Reklamacja Suunto

: 05 sty 2015, 09:37
autor: toran
Przecież ten zegarek jest wodoszczelny więc uważam że nie powinno tak się dziać.
Korzystasz z Ambit 2 R czy innego modelu ?
Ja spróbuje przejść przez te drogę, na szczęście Kolega pożyczy mi swój pulsometr na ten czas. Dam znać jak Finowie załatwili reklamacje. Wiedząc że to częsta wada nie mam skrupułów żeby zareklamować.
Dziękuję za pomoc. Pozdrowienia Toran

Re: Reklamacja Suunto

: 05 sty 2015, 12:33
autor: LoveBeer
uzywam 2-ki black, kumpel tak samo.
daj znac zatem :)

Re: Reklamacja Suunto

: 06 sty 2015, 10:18
autor: lukglo
310xt też jest wodoszczelny, a czasami szybka pasuje. Powodem wg producenta jest to, że zegarek nie jest hermetycznie zamykany przy montażu. W suunto pewnie jest tak samo.

Re: Reklamacja Suunto

: 08 sty 2015, 20:29
autor: małymiś
Ja u sobie tego nie zauważyłem.

Jeśli naprawa bylaby przez wymianę to czemu nie. Zawsze to świeża bateria :-)

Re: Reklamacja Suunto

: 29 kwie 2016, 08:38
autor: toran
Odświeżam temat. Zegarka nie oddałem do serwisu ponieważ nie miałem innego a treningi same się nie zrobią. No i kilka dni temu biegałem w deszczu. Po treningu zostawiłem zegarek z ok 80% baterii a jak go rano założyłem miał 0% Zegarek jest 2 tygodnie po gwarancji. Ryzykować wysyłke do serwisu?
Pozdrawiam toran

Re: Reklamacja Suunto

: 13 maja 2016, 13:41
autor: toran
Zaryzykowałem, naprawili nieodpłatnie i dodatkowo dostałem 3 mce gwarancji ekstra.
Z tego co napisali to wymienili:
- otok wokół wyświetlacza;
- uszczelki;
- dali nową baterię.

Żeby nie było za słodko to trochę porysowali spód zegarka.
Niestety, dziś nie mogę wykonać synchronizacji ustawień ani przesłać treningów do Movescount :(

Pozdrawiam toran

Re: Reklamacja Suunto

: 13 maja 2016, 13:58
autor: majkelfm
toran pisze:
Niestety, dziś nie mogę wykonać synchronizacji ustawień ani przesłać treningów do Movescount :(

Pozdrawiam toran

rano też miałem to samo, wydaje mi się, że Suunto nie jest przygotowane od strony IT na rosnącą liczbę użytkowników bo coraz częściej jakieś problemy. Wcześniej nie kojarzę tak częstych awarii/problemów.

Re: Reklamacja Suunto

: 13 maja 2016, 16:17
autor: toran
Udało mi się wysłać dane. Na stronie Movescount pojawił się wpis o kłopotach z serwerem.